eDreams
Anmeldt 12. juli 2020

Vi overnattet en natt i Abra Havn. Veldig flott laget til og en drøm for alle som er interesserte i sjørøvere. Bra med skattejakt og andre aktiviteter for barna underveis. Fint med minikjøkken med muligheter for å styre mattilbudet selv om man vil. Flott laget til med gåveien bort til Dyreparken også.

Vi hadde booket "Rosa" som skulle ligge i første rekke (med utsikt til havna), men rommet vi fikk hadde bedrøvelig utsikt (51-4) vi så rett inn i en fjellvegg og leiligheten lå på utsiden av havna.

Samtidig er det en pengemaskin. Det koster skjorta å bo der i høysesong. Vi bodde også ei natt på Dyreparken hotell som også funker fint til en langt rimeligere penge, og som ligger nærmere inngangen til Dyreparken.

1  Takk, Rune0909
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong (juli) kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Virkelig gjennomført hotell med flotte leiligheter og ekstremt serviceinnstilte ansatte. Profesjonelt sted som jeg vil anbefale for alle. God mat, nydelige uteområder og sjørøvergaranti. Vi kommer snart tilbake! Hiv og hoi!

Takk, christinen162
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette har vært tidenes fineste, kjekkeste og morsomste miniferie - både for store og for små! Abra Havn var helt fantastisk fra innsjekk til utsjekk. Kjekt for de små med skattejakt og utforsking i Abra Havn, og deilig å bo så nærme parken med mulighet for en pause midt på dagen. Praktisk med eget kjøkken så man unngår å måtte kjøpe alle måltidene i parken. For femåringen vår var parken nesten overflødig, han ville helst vært i Abra Havn hele dagen om han fikk velge - ja, med unntak av en runde eller to i Jungelbob.. 10/10!

Takk, Seundutano
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass for barn.
Mye aktiviteter og hendelser i Abra havn. Fin tursti til dyreparken og dermed enkel adkomst der.
Kunne vært noen hyller eller skap i stue/allrom i leilighet for telefoner, nettbrett, bøker etc slik at msn kan holde dette unna små klåfingre...

Takk, smosesen

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dyreparken leverer et imponerende mangfold av attraksjoner og høy kvalitet tvers igjennom. Rent og pent både i parken og i Abra Havn hvor vi bodde. De har virkelig også tatt smittevern på alvor. Takk for turen!

Takk, MatiasN292

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.