Mariel
Anmeldelse av Abra Havn
5,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020
Romtips: Kjekt å ha utsikt mot bukta
4,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Abra Havn, AnnetAbra Havn, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. aug. 2020
Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

kr 2 786
    kr 1 482
  • StayForLong
10.4 km fra Abra Havn
Restaurant
Bedrom at "Svaberget"  - our new apartments.
kr 1 368
    kr 2 182
1.0 km fra Abra Havn
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

☺☺👍 Hiv o hoi. Vi var her en natt. To voksne og ett barn. Søndag til mandag. Bodde i en to roms sjørøverkåk med tre senger. Sengene var store ,god plass.Veldig rent og fint.God service.Kommer gjerne igjenn ☺

Takk, annviolai
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe opplegg for barn etter en dag i dyreparken. Fantastisk opplegg for små barn med sjørøver dilla, konseptet er godt gjennomført. Likte at man kan bestille pizza til rommet etter en hektisk dag. Vekking klokken 08 var ett høydepunkt for små.

1  Takk, robertbD6876JM

Anmeldt 12. juli 2020

Vi overnattet en natt i Abra Havn. Veldig flott laget til og en drøm for alle som er interesserte i sjørøvere. Bra med skattejakt og andre aktiviteter for barna underveis. Fint med minikjøkken med muligheter for å styre mattilbudet selv om man vil. Flott laget til med gåveien bort til Dyreparken også.

Vi hadde booket "Rosa" som skulle ligge i første rekke (med utsikt til havna), men rommet vi fikk hadde bedrøvelig utsikt (51-4) vi så rett inn i en fjellvegg og leiligheten lå på utsiden av havna.

Samtidig er det en pengemaskin. Det koster skjorta å bo der i høysesong. Vi bodde også ei natt på Dyreparken hotell som også funker fint til en langt rimeligere penge, og som ligger nærmere inngangen til Dyreparken.

1  Takk, Rune0909
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong (juli) kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Virkelig gjennomført hotell med flotte leiligheter og ekstremt serviceinnstilte ansatte. Profesjonelt sted som jeg vil anbefale for alle. God mat, nydelige uteområder og sjørøvergaranti. Vi kommer snart tilbake! Hiv og hoi!

Takk, christinen162
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette har vært tidenes fineste, kjekkeste og morsomste miniferie - både for store og for små! Abra Havn var helt fantastisk fra innsjekk til utsjekk. Kjekt for de små med skattejakt og utforsking i Abra Havn, og deilig å bo så nærme parken med mulighet for en pause midt på dagen. Praktisk med eget kjøkken så man unngår å måtte kjøpe alle måltidene i parken. For femåringen vår var parken nesten overflødig, han ville helst vært i Abra Havn hele dagen om han fikk velge - ja, med unntak av en runde eller to i Jungelbob.. 10/10!

Takk, aarrestads

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.