Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Spennende opphold for barna, som elsker sjørøvere og Kaptein Sabeltann. Perfekt pakke; overnatting i Abra Havn og Kaptein Sabeltann kveldsforestilling, med sjørøver-frukost dagen etter. Anbefales!
Litt dårlig ventilasjon på soverommet i sjørøverkåken, men det løste seg med åpne vinduer. Litt høy pris på overnatting trekker ned en karakter fra toppscore.

Takk, chrikala
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong (juli) kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.

Tusen takk for besøket!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha reist «verden rundt», bodd på de mest fasjonable hotell, og å ha forholdsvis lave forventninger til hva som ventet oss her, ble vi meget positivt overrasket over det aller meste. Kanskje fordel av koronasituasjonens begrensninger på antall deltakere er en del av årsaken? Ikke vet vi, men dette var en meget artig opplevelse for oss på 2, 4, 34 og 36 år :-)
Toppleilighetene i «Villa Rosa» anbefales.

Takk, 1984christofferb

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En kjempespennende opplevelse for både store og små. Flotte leiligheter og god service! Vi anbefaler å sjekke inn tidlig slik at barna får god tid til å utforske sjørøverlandsbyen før leggetid. Eget lite show på kvelden var ekstra stas. Og vekking med skuta , musikk og kanoner på morgenen ga frysninger!

1  Takk, IngridNors
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et fint opphold. De ansatte er blide og trivelige, og gjør det til en god opplevelse for barna. Maten i Sjørøverkroa er også veldig bra. Dårlig renhold trakk imidlertid litt ned inntrykket. Det stod skitne glass i skapene på rommet, og bestikket i skuffen var griset til med noe jeg tror var syltetøy.

Takk, oddvarh2015

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint. Vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold. Håper at dere tok kontakt med resepsjonen med en gang dette ble oppdaget, slik at de hadde mulighet til å fikse opp i dette.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde fine dager i Abra havn. Gjennomført sted med hyggelig betjening.Gode senger og godt utstyrt minikjøkken. Opplevelsen hadde vært bedre med flere sjørøvere tilstede i Abra havns gater. Frokosten med sjørøvere er blitt dårligere enn tidligere. Tidligere var frokosten i Sabeltanns verden i Dyreparken. Vi ble hentet med den sorte dame, seilt inn i parken, fikk frokost med god underholdning og slapp inn i parken før alle andre. Nå var frokosten i Abra havn uten båtturen og mindre opplegg. Så det var litt skuffende.

Takk, Silje_Naust

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet .

Grunnet Covid-19 så har vi i år ikke hatt mulighet til å gjennomføre underholdningen og "Frokost med Sjørøvere" i Abra Havn på vanlig måte. Vi har vært veldig heldige denne sommeren med tanke på situasjonen og vi er veldig stolte av opplegget vi har klart å legge for sommeren i henhold til smittevernreglene.

Til opplysning så ble lokasjonen på "Frokost med Sjørøvere" endret for flere år siden, og den foregår nå alltid i 2 etg på kroa i Abra Havn.