Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint og forseggjort temahotell. Gjenkjenbart fra historiene om Kaptein Sabeltann. Ildprøve oppgavene for barna var en morsom sak å avslutte dagen med. Kjekt med skuespill på kvelden og piratvekking om morgenen

Takk, 692magnus_
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss. – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Bra rom og størrelse, fint bad men vasken var for høyt til at 4 åringen kunne vaske hender selv, skulle vært en krak til de minste på badet. Kommer absolutt til å bestille overnatting i Abra Havn igjen. Anbefaler å bestille med sjøutsikt. Frokost med sjørøverne var en gøy start på dagen, deilig frokost og et kjekt opplegg etter frokosten med skattejakt.

Takk, 277jeanettes

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 18. juli 2020

Gjennomført sjørøvertema fra A til Å. Både show og skattejakt var morsomt for voksne og barn. Fine rom, rent og pent ute. Fint å gå langs vannet til dyreparken.
God service; da de ikke solgte paracet i resepsjonen, så fikk jeg allikevel et par stk av de som jobbet der.

Takk, Sol_og_ferie

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 18. juli 2020

Fantastisk opplevelse for barn, masse aktiviteter og morsom innredning. Fine blomster, trær og planter for voksne med interesse for det. Topp plassering for tur i Dyreparken. Vi har vært her før, og vi drar nok hit igjen når vi skal til Dyreparken.

Takk, Kinegus

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var mitt fjerde besøk, og skal 3 flere ganger i år.
Hyggelige ansatte, god mat, vakkert område, kule show, og ting for barn.
Plus du kan se sabeltann filmer på tven.
Vis du har barn i kostymer vil ansatte snakke som om du er kostymet

Takk, bj_rntorea2020

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke og takknemlige for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn. Gøy å høre at små og store har hatt det knallbra hos oss.

Vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger og vi lover å stå i stram giv-akt ved neste besøk!