Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for lite sjørøver-engasjement hos mine to jenter på 3 og 6 år var det virkelig et fantastisk opphold i Abra havn. De lot seg begeistre av Den sorte dames besøk, Sjøroverprøven og det veldig hyggelige personalets «hiv o’hoi» hver gang vi lurte på noe. Sengene var også utrolig gode. Eneste negative var den flotte, men akk så lange gangveien fra Abra havn til Dyreparken. Barna var veldig slitne etter mye gåing i parken, så vi angret på at vi ikke hadde med vogn til 3 åringen (som hun ikke har lenger). Vi hadde tenkt oss til badeland etter innsjekk første dagen, men barna orket ikke gå tilbake. Heldigvis var det litt og finne på i Abra havn også!

Takk, StineMarte
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Abra Havn er utrolig sjarmerende. Jeg reiser gjerne dit uten i det hele tatt å måtte gå i dyreparken. Det er spennende når Den Sorte Dame kommer inn, morgen og kveld,lekeplassen er fin og det er spennende med sjørøvere i gatene.

Takk, 900benedikteh

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde en natt i sjørøverkåk, to voksne og to barn. Imponert over hvor proft og gjennomført det hele er. Servicen er enestående, alle som jobber der er positive, hyggelige og veldig fokusert på at barnas opplevelse skal bli best mulig.

Takk, GauteH

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

+ Utrolig bra hotell. Gjennomført pirat-tema ned til den minste detalj! Vel verdt et besøk. Her får barna virkelig utfolde seg.

- Langt å gå med bagasje fra parkeringen. Parkering nærme hyttene på andre siden var forbeholdt de som hadde suite. Ellers er det eneste minuset at det er dyrt å overnatte her.

Takk, torb869
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong (juli) kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.

Når det gjelder frakting av bagasje fra bil til leilighet, er det mulig å høre med resepsjonen om det har en tralle til låns for dette.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fint og forseggjort temahotell. Gjenkjenbart fra historiene om Kaptein Sabeltann. Ildprøve oppgavene for barna var en morsom sak å avslutte dagen med. Kjekt med skuespill på kvelden og piratvekking om morgenen

Takk, 692magnus_

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss. – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.