Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Bittelitt negativt. Mye støv under sengene, en gammel sokk.. flere leselamper som ikke virker, og LED-pærer i lamper uten rett dimmer.
Abrahavn, fantastisk!
Personell, fantastisk!
Mat, veldig god! Veldig lagelig å få frokosten servert på bordet, og veldig god service fra personalet som jobber der.
Dyreparken, veldig bra. Personellet er også her fantastisk! Veldig smilende og veldig god service!
Alt i alt en veldig god opplevelse!!

Takk, KenthJ3
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn.

Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en sjørøverkåk man bor i, skal denne være støvfri og klargjort ved ankomst. Din tilbakemelding om dette er sendt direkte til sjefspirat for renhold.

Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint hos oss og også på all ros til våre dyktige servicemedarbeidere - de fortjener det virkelig.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Både voksne og barn stor koste seg i Abrahavn. Vi fant vår indre sjørøver i deres opphold. Fantastisk show og skattejakt for barna og foreldrene. Vi reiser definitivt igjen og anbefaler alle å oppleve Abrahavn.

Takk, annamariatveitae
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flotte leiligheter, med fantastisk utsikt. Men kom til en leilighet som ikke var ferdig, med uoppredde senger vi måtte fikse selv. Skitten mikro, rester etter forrige besøk, og en oppvaskmaskin som ble satt på rett før vi kom, så vi måtte vente kjempe lenge på å få utstyr til mat. Plusset her var at vi fikk god kompensasjon når vi sa ifra, med 3 gratis pizza blant annet. Ser vi bort ifra alt dette, så er vi svært fornøyd! Kjempe fin leilighet, som var kjempe kul for 2 gutter som elsker Sabeltann. Vi sees igjen neste år, for å si det sånn!

Takk, 920karolines

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en sjørøverkåk man bor i, skal denne være klar ved innsjekk. Din tilbakemelding om dette er sendt direkte til sjefspirat for renhold. Supert at resepsjonen vår ordnet opp med mat til dere mens dere ventet på at oppvaskmaskinen skulle bli ferdig.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Digger Abra Havn og Dyreparken! Vårt 5.opphold her de siste 4 årene - og vi kommer alltid tilbake ;) Kule kåker, herlig stemning, rent og veldig gøy for barna som digger sjørøverne. Ny egen gangvei til Dyreparken var en skikkelig oppgradering! :)

Takk, 205ceciliel

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

På gjensyn!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God mat, rent og pent, ekte sjørøver stemning, godt organisert, fantastisk mat, perfekt for barn (vi hadde med 1 på 3 og en på 6),sjow for barna på kvelden.
Må oppleves! Helt fantastisk og gjennomført. 10 av 10!

Takk, karinal211