Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Helt supert opphold i Abra Havn. Fantastisk fra vi kom til vi dro. Ungene kunne ikke få nok. Angrer på at vi ikke hadde en ekstra natt, to nettet ble litt for lite. Mye kjekt å se. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, 652thereseh
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig plass ❤️ Barn og barnebarn storkoste seg i Abraham ❤️❤️ Kommer svært gjerne tilbake en annen gang ❤️Flott undervisning på kvelden ❤️❤️ Maten var ok rommene kunne hatt et klesskap Behagelige senger å veldig flott "by".

Takk, D2978HYtome

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake".

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

fantastisk betjening, område, logistikk, osv. Vi Var to voksne med barn på hhv 2,5 og 4 som bodde i abra havn.imponerende hvor bra dette har blitt, enkelt å gå til parken. Vi hadde med vogn , veien var god til det. Alt fungerte topp. Mat i abra havn nydelig. Minus: maten på sjørøver grillen, noe støy fra E-18 i rommen som hadde vindu mot veien. Alt i alt en gøyal og givende opplevelse for små og store. Stor honnør til alle som jobber der. Flott personal

Takk, Norwaygerman

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nok en fantastisk opplevelse i abrahavn magisk hver gang for lillegutt. Innlevelse fra alle som jobber der. Hiv og hoi hilser de, og skuespillerne ser ut til å elske jobben sin. Anbefales til alle familier med små barn. Her er noe for alle

Takk, John_Silver1987

Anmeldt 30. juli 2020

fantastisk opplevelse,flotte leiligheter i abra havn og stort pluss for ungene at den sorte dame seilte rett utenfor vindue vårt,ungene kunne hilse på skuten og det var stort
vi var 3 voksne og 2 barn fra 12-5 år,de storkoste seg,vi kommer garantert igjen

Romtips: vi bodde i abrahavn leilighet nr 80-2,kjempe bra utsikt,lite støy
Takk, bj_rgb410