Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi koste oss glugg i Abrahavn; gjennomført sjørøvertema og kjempestas med morgenvekking av sjørøverne. Dyktig personale, fantastiske skuespillere som var flinke med barna. God mat både i parken og i selve Abrahavn. Svært godt løst mtp coronatiltak. Leiligheten var fint plassert ved Grashavet (6-sengs sjørøverkåk) og det gikk greit med to par og fem unger (to i reiseseng) det burde vært informert om at et par må sove i etasjekøye, men sengen var god å sove i, så det gikk greit. Det som derimot skuffet stort var renholdet før vi kom. Vi har forståelse for ingen rengjøring under oppholdet mtp Corona, men da må settes ut koster, evt støvsuger i leilighetene. Vi var der i fire dager, åtte mann. Dette var spesielt nødvendig når det som møtte oss var gamle matrester fra de forrige gjestene rundt om på gulvet, og i skåler og glass i skapene. Gulvene var tydelig t skitne, og overkøyene ikke redd. Dette forventer vi for fire dager til den nette sin av nærmere 30.000 kr. Det ble gitt beskjed om i resepsjonen, men vi fikk ikke annet enn en beklagelse, noe vi mener burde vært kompensert for på en eller annen måte. Resultatet var at storfamilien startet oppholdet med å vaske oss inn i leiligheten. Ikke kjekt i en pandemi. Ellers, som sagt - utrolig opphold. For alle involvert.

Takk, bviksen
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Vi jobber for hele tiden å skape gode gjesteopplevelser hos oss. Dessverre ser jeg ser det er flere ting som du bemerker og som trekker ned din helhetsopplevelse hos oss. Jeg prøver å oppsummere litt på dine tilbakemeldinger under:

Renhold:
Det er veldig leit at leiligheten ikke var rengjort når dere sjekket inn og det er ikke slik det skal være. Her skulle resepsjonen ha sendt renhold tilbake til leiligheten med en gang dere gav beskjed om dette. Dere skulle ikke ha behøvd å vaske dere inn i leiligheten selv. Vi beklager på det sterkeste at dette skjedde med dere.

For renhold under oppholdet, skal ha vært kostebrett i leiligheten (under kjøkkenvasken). I tillegg er det mulig å spørre resepsjonen om å få låne mer utstyr hvis ønskelig.

Sengetyper og oppredning:
Når dere bestiller overnatting skal det stå en beskrivelse av hva hver leilighetstype inneholder og her skal det også stå sengetyper. Vi skal dobbeltsjekke at dette virkelig stemmer for 6-sengs sjørøverkåk, og oppdatere denne informasjonen hvis det mangler.

Når det gjelder oppredning av sengene i leilighetene, så rer vi opp i alle underkøyer og legger lagt klart sengetøy til overkøyer/sovesofa. Dvs at her kan dere selv velg om dere vil re opp i overkøyen/e eller ta i bruk sovesofaen i stuen.

Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Et magisk sted for hele familien. Vi har det alltid bra i Abra Havn og Dyreparken. Sirkus Jesper, Sabeltannforestilling og alt det andre gøye er sommerens høydepunkt. Hvis vi får gratis kaffe i årskortkoppen i Abra Havn ville vi vært lykkelige

Takk, LivT43

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Ditt innspill om å kunne fylle årskortkoppen i Abra Havn er meldt videre.

Anmeldt 3. august 2020

En fantastisk opplevelse for små sjørøvere! Rommene var rene delikate og morsomme. Hotell er gjennomført bra. God service, blide ansatte som virkelig setter ungene i fokus. Sjørøver frokosten var artig og med detaljer som skalkens rottesuppe. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler dette til alle.

Takk, Holterferie

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Tilbragte 2 netter i leilighet med 4senger.

Rommet var helt ok.
Men, det var forferdelig varmt og sengene var ubehagelige. (Det var 2 overmadrasser som ikke virket å passe ordentlig)

Lokasjonen var ok, men det oppleves som
Veldig overpriset.
Når man betaler så mye for å bo på ett hotell, så skal ikke en kopp kaffe koste 29kr eller frokost over 500kr for 2 voksne og en treåring.

Det prises som ett 4stjerners hotell, men oppleves som en 2stjerners campingplass.

(Heldigvis er det kjøleskap og kokemuligheter på rommet så man kan lage egen mat)

Takk, Stian P

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud.

Det er veldig trist å høre at dere ikke likte sengene i leiligheten dere var tildelt. Vanligvis får vi mye skryt for madrassene i leilighetene, men det kan være mulig at noen av overmadrassene var flyttet rundt på. Send oss gjerne en e-post til post@dyreparken.no og fortell oss hvilken leilighet dere bodde i, slik at vi kan få sjekket om vi må bytte ut madrassene i denne.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde et supert opphold i Abra havn. Fine leiligheter, super mat og bra underholdning. Veldig tilrettelagt for barn og voksene i alle aldre. Underholdning gjennom hele dagen, fra vekking til frokost og kveld. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 735andersa