eDreams
Anmeldt 5. august 2020

Gjennomført sjørøvertema på alle måter. Veldig artig å bli "vekket" av sjørøvere. Parken i sin helhet oser profesjonelt opplegg og gjennomføring. Her er det noe for enhver gane, både aktivitet- og næringsmessig ;) Det eneste vi reagerte litt på var at det ikke er aircondition/klimaanlegg på rommene i Abra Havn.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 122knutp
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss. Vi ønsker å være et sted der voksne og barn skal få leke i et ekte sjørøverunivers - og komme som landkrabber og dra som sjørøvere!

Vi har vanlig ventilasjonsanlegg i våre leiligheter i Abra Havn, men dessverre ikke noe aircondition. Resepsjonen vår har noen få vifter som er mulig å låne.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde i Abra Havn (rom 59 2) i to netter i begynnelsen av august 2020. Sjørøver-kåken var som den pleier, men de burde nok vaske rundt lufteventiler, lå et tykt støvlag rundt. Det som var skuffende var underholdningen for barna. Vekkingen om morgenen var redusert til tre sanger og kveldsunderholdningen på Ildprøveplassen var veldig kort. Jeg forstår at ting må gjøres annerledes pga. Covid-19, men jeg syns det er veldig synd at det ikke er mer for barna enn det er nå. Femåringen var veldig skuffet over at han ikke fikk gullmynt denne gangen. Prisen for å bo i Abra Havn er grusomt høy, hvertfall med tanke på at underholdningen er såpass redusert som den er. Har bodd i Abra Havn hvert år i seks år på rad, men vi kommer nok ikke tilbake neste år.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, TonjeBakkeJ

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje i en tid hvor vi har ekstra stort fokus på ekstra godt renhold.

Vi beklager at underholdningen i år ikke falt i smak. Vi skulle så klart ønske at vi kunne gjennomført vekking og sjørøverkveld slik som alle andre år, men grunnet Covid-19 så har ikke dette vært mulig for oss å gjennomføre. Vi har vært veldig heldige denne sommeren med tanke på situasjonen og vi er veldig stolte av opplegget vi har klart å legge for sommeren i henhold til smittevernreglene.

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk fint sted for barnefamilier. Trygt, god standard, ivaretakende og barnevennlig personale og ikke minst svært god tilrettelagt i forhold til covid-19. Vi har feriert her fire ganger tidligere og vi kommer alltid tilbake...

Takk, Eanni

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi koste oss glugg i Abrahavn; gjennomført sjørøvertema og kjempestas med morgenvekking av sjørøverne. Dyktig personale, fantastiske skuespillere som var flinke med barna. God mat både i parken og i selve Abrahavn. Svært godt løst mtp coronatiltak. Leiligheten var fint plassert ved Grashavet (6-sengs sjørøverkåk) og det gikk greit med to par og fem unger (to i reiseseng) det burde vært informert om at et par må sove i etasjekøye, men sengen var god å sove i, så det gikk greit. Det som derimot skuffet stort var renholdet før vi kom. Vi har forståelse for ingen rengjøring under oppholdet mtp Corona, men da må settes ut koster, evt støvsuger i leilighetene. Vi var der i fire dager, åtte mann. Dette var spesielt nødvendig når det som møtte oss var gamle matrester fra de forrige gjestene rundt om på gulvet, og i skåler og glass i skapene. Gulvene var tydelig t skitne, og overkøyene ikke redd. Dette forventer vi for fire dager til den nette sin av nærmere 30.000 kr. Det ble gitt beskjed om i resepsjonen, men vi fikk ikke annet enn en beklagelse, noe vi mener burde vært kompensert for på en eller annen måte. Resultatet var at storfamilien startet oppholdet med å vaske oss inn i leiligheten. Ikke kjekt i en pandemi. Ellers, som sagt - utrolig opphold. For alle involvert.

Takk, bviksen

Hiv o hoi!

Tusen takk for tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Vi jobber for hele tiden å skape gode gjesteopplevelser hos oss. Dessverre ser jeg ser det er flere ting som du bemerker og som trekker ned din helhetsopplevelse hos oss. Jeg prøver å oppsummere litt på dine tilbakemeldinger under:

Renhold:
Det er veldig leit at leiligheten ikke var rengjort når dere sjekket inn og det er ikke slik det skal være. Her skulle resepsjonen ha sendt renhold tilbake til leiligheten med en gang dere gav beskjed om dette. Dere skulle ikke ha behøvd å vaske dere inn i leiligheten selv. Vi beklager på det sterkeste at dette skjedde med dere.

For renhold under oppholdet, skal ha vært kostebrett i leiligheten (under kjøkkenvasken). I tillegg er det mulig å spørre resepsjonen om å få låne mer utstyr hvis ønskelig.

Sengetyper og oppredning:
Når dere bestiller overnatting skal det stå en beskrivelse av hva hver leilighetstype inneholder og her skal det også stå sengetyper. Vi skal dobbeltsjekke at dette virkelig stemmer for 6-sengs sjørøverkåk, og oppdatere denne informasjonen hvis det mangler.

Når det gjelder oppredning av sengene i leilighetene, så rer vi opp i alle underkøyer og legger lagt klart sengetøy til overkøyer/sovesofa. Dvs at her kan dere selv velg om dere vil re opp i overkøyen/e eller ta i bruk sovesofaen i stuen.

Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Et magisk sted for hele familien. Vi har det alltid bra i Abra Havn og Dyreparken. Sirkus Jesper, Sabeltannforestilling og alt det andre gøye er sommerens høydepunkt. Hvis vi får gratis kaffe i årskortkoppen i Abra Havn ville vi vært lykkelige

Takk, LivT43

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Ditt innspill om å kunne fylle årskortkoppen i Abra Havn er meldt videre.