Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som hadde en natt i en sjørøverkåk med 2 soverom. Vi hadde utsikt mot «innseilingen» til Abra Havn noe som var perfekt for vår 4 år gamle gutt.
Leiligheten hadde alt vi trengte, var moderne og praktisk. Flott balkong. Området i abra havn er så utrolig gjennomført. Virkelig imponerende! Ellers var opplevelsene rundt oppholdet magisk for både barn og voksne. Alle koste seg like mye. Verdt hver eneste krone, og vi kommer gjerne igjen. Da blir vi mer enn 1 natt!

Takk, 232sirir
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hadde et fantastisk døgn i Abra havn. Mange kjekke aktiviteter for ungene, super service, rene og praktiske rom. Personalet fikk hvert enkelt barn til å føle seg helt spesielle. Her kommer vi tilbake.

Takk, Kristine W

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 5. august 2020

Me budde med to barn (6 og 12) ei natt i Abra havn. Flott rom, men må først og fremst gje gode tilbakemeldingar for at alt var så godt gjennomført; "byen," skattejakta, sjørøvarshow på plassen bak romma, sjørøvarfrukosten om morgonen. Og ikkje minst vekkinga med skip, sang og kanonar. Moro for store og små!

Takk, Are M

Hiv o hoi!

Tusen takk for deres opphold hos oss! Vi ønsker at Abra Havn skal være et spesielt sted å komme til for små og store gjester; her skal man leve, bo og leke midt i universet - og tilby "mer enn overnatting".

"Livet er herlig når du er fri og frank. Når kista er full er det deilig å drive dank. Når vinden blafrer i seilet - og kroppen er mett og lat. Da er det BEST i verden å være pirat!"

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Noe av det artigste vi har vært med på. Én natt i Abra Havn gå oss en skikkelig sjørøverstemning. Gjennomført tema, rene og tematiske rom.
En opplevelse for alle og som alle burde oppleve en gang i livet

Takk, norway26

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 5. august 2020

Andre året vi bor i Abra Havn
Denne gangen lå vi 3 netter på ei romslig og fin hytte.
Servicen er fantastisk bra og ungene koste seg veldig. Den nye promenaden bort til dyreparken var også veldig bra.
Takk for ei fantastisk helg, vi kommer tilbake :D

Takk, AnneP2339

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.