beatehorten
5,0 av 5 boblerAnmeldt 6. aug. 2020
Abra Havn, AnnetAbra Havn, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Hiv o hoi!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger og vi lover å stå i stram giv-akt ved neste besøk!

kr 2 065
  • Agoda.com
  • eDreams
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Fint sted som er perfekt for barnefamilier, men syntes Sabeltann var alt for lite ut for å treffe barna. Langemann var derimot ofte å møte,til stor glede for barna.
På fire dager rekker en nesten over alle severdighetene og aktivitetene :)

Takk, solveiga213
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Litt om vår underholdningspolicy: Vi får mange spørsmål rundt dette og håper dette kan hjelpe å forklare hvorfor vi gjør som vi gjør: Vi ønsker å tilby et lekent og profesjonelt sjørøverunivers og er svært opptatt av kvaliteten på vår presenterte underholdning - og går ikke på kompromiss med dette. Derfor er det viktig for oss at dersom Selveste Kongen på Havet dukker opp, så skal det være i egen person, og ikke en blek kopi!

Anmeldt 5. august 2020

Fantastisk sted for overnatting. Et opphold her er verdt reisen i seg selv. Har vært her ved fire anledninger og like fornøyd hver gang.

Første gang bodde jeg og kona her i en uke utenfor sesong. Overrasket over hvor bra og gjennomført alt var. Selv uten barn var dette et fantastisk sted!

Har nå nettopp vært her for 4. gang med barn på 4 og 7 år. De elsker Abra Havn. Det er morgenshow med sjørøvere og Den Sorte Dame tar turen innom i løpet av dagen. På kvelden er det arrangment og sjørøvere er å se i byen hele dagen.

God og grei mat i restauranten er det også.

Anbefaler dette stedet til alle som skal i Dyreparken eller overnatte i nærheten av Kristiansand.

Takk, vegardhaukb

Hiv o hoi!

Vi er både ydmyke og kjempetakknemlige for dine tilbakemeldinger til oss - rett og slett: Tusen takk! Vi lover at vi skal strebe etter å levere samme kvalitet - også i fremtiden. Fornøyde gjester er vår aller beste markedsføring.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som hadde en natt i en sjørøverkåk med 2 soverom. Vi hadde utsikt mot «innseilingen» til Abra Havn noe som var perfekt for vår 4 år gamle gutt.
Leiligheten hadde alt vi trengte, var moderne og praktisk. Flott balkong. Området i abra havn er så utrolig gjennomført. Virkelig imponerende! Ellers var opplevelsene rundt oppholdet magisk for både barn og voksne. Alle koste seg like mye. Verdt hver eneste krone, og vi kommer gjerne igjen. Da blir vi mer enn 1 natt!

Takk, 232sirir

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hadde et fantastisk døgn i Abra havn. Mange kjekke aktiviteter for ungene, super service, rene og praktiske rom. Personalet fikk hvert enkelt barn til å føle seg helt spesielle. Her kommer vi tilbake.

Takk, Kristine W

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 5. august 2020

Me budde med to barn (6 og 12) ei natt i Abra havn. Flott rom, men må først og fremst gje gode tilbakemeldingar for at alt var så godt gjennomført; "byen," skattejakta, sjørøvarshow på plassen bak romma, sjørøvarfrukosten om morgonen. Og ikkje minst vekkinga med skip, sang og kanonar. Moro for store og små!

Takk, Are M

Hiv o hoi!

Tusen takk for deres opphold hos oss! Vi ønsker at Abra Havn skal være et spesielt sted å komme til for små og store gjester; her skal man leve, bo og leke midt i universet - og tilby "mer enn overnatting".

"Livet er herlig når du er fri og frank. Når kista er full er det deilig å drive dank. Når vinden blafrer i seilet - og kroppen er mett og lat. Da er det BEST i verden å være pirat!"