795anitaw
5,0 av 5 boblerAnmeldt 12. aug. 2020via mobile enheter
Abra Havn, AnnetAbra Havn, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. aug. 2020
Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

kr 2 342
  • Vio.com
10.6 km fra Abra Havn
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Abra havn leverer ett gjennomført og fint opphold både for barn og voksne. Fra vi sjekket inn var barna i fokus, og det gjorde det både spennende og artig å være der. Måten alle ansatte både i resepsjonen, pirater og andre ansatte smiler og hilser på alle hele tiden er unik. Leilighetene er fine, god plass og rene. Vi kommer mer enn gjerne igjen!

Takk, CathrineNor
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Alt stod til forventningene dette året også!
Vi lå i øverste etasje i Villa Rosa, og kunne se når båten kom inn. Ellers var leiligheten ren og pen, ingen ting og utsette på dette! Flott med sti/vei helt bort til dyreparken!

Takk, GlobeTrotting585400

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Tusen takk for ett helt nydelig opphold i abra havn, og ellers i dyreparken og badeland. Så hyggelige ansatte, rent overalt og super service! Alle storkoste seg! Vi gleder oss til å komme tilbake neste år😊

Takk, MaleneS156

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi elsket å bo i Abra havn og gleder oss allerede til neste gang! For et sted! Vi var to voksne og to små barn i en toroms sjørøverkåk ved brygga og det var supert for oss. Elsket å bli vekket av den sorte dame hver morgen og sjørøverfrokosten var fantastisk. Barna har stjerner i øyna enda :-) Hiv o’Hoi!

Takk, lindasM4941RN

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Strålende fornøyd med servicen fra de ansatte, hyggelig og imøtekommende som ordnet opp når jeg trengte det! Har aldri før vært et sted hvor de ansatte har vært så blide!
Kjempegøy for barna å bo her, spesielt med Den Sorte Dame som kom om morgenen og hadde et lite «vekkeshow».
Hotellområdet er helt fantastisk bygd og både vi voksne og barna stortrivdes der! Stort pluss at man kunne lage litt mat på rommet sitt, og rommet (to-roms sjørøverkaptein) var akkurat passe for en familie på 4 (barna var 1 og 8 år).
Vil absolutt tilbake hit neste år!

Takk, bettinaa89