ReisendeBonde
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. aug. 2020via mobile enheter
Abra Havn, AnnetAbra Havn, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. aug. 2020
Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn! Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint og håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet

Dine tips til forbedringer blir sendt videre til de som er ansvarlig for matkonsept og underholdning.

kr 2 785
  • ZenHotels.com
    kr 2 828
9.7 km fra Abra Havn
Ved stranden
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
Bli belønnet med One Key
    kr 1 638
  • Agoda.com
0.2 km fra Abra Havn
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Har hatt tre fantastiske dager i Abra Havn, absolutt ingenting å sette fingeren på. Alt er så gjennomført og flott og vi er mektig imponert! Dette var feriens høydepunkt og vi kommer garantert tilbake neste år. Tusen takk!

Takk, 723anew
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk plass for barn som elsker kaptein sabeltann!
Fin leilighet med det meste man trenger. Abra havn er virkelig en plass å oppleve!
Minus med leiligheten var at det var ikke air condition. Når 4 personer skal dele et rom på en varm sommerdag, ble det ganske varmt!
Dynene var også veldig tjukke og klumpete, så det hjalp heller ikke i varmen.
Hadde nok bestilt hotell med mulighet for avkjøling neste gang, om det er meldt varmt vær.

Takk, Akpaatur
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Dessverre så har vi ikke aircondition i Abra Havn. Her har vi vanlig ventilasjonsanlegg, men resepsjonen vår har noen vifter som er mulig å låne.

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Her er det noen for store å små utrolig fin park med badelandet som topper alt. Abrahavn er magisk
Men maten er helt grusom
Prøvde alt og har vært her i 40 år
Meget trist med tanke på all problemer med fedme blant barn og voksne.
Trist somsagt
Synes virkelig dere burde tenke dere om når det kommer til maten...

Takk, Rudi B

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss!

Vi jobber kontinuerlig med å kunne tilby et godt produkt i alle ledd, og vil gjerne se hva vi kan gjøre for å øke matopplevelsen / bespisningsopplevelsen hos oss - slik at dette fremstår som attraktivt for våre gjester. Dersom dere har konkrete forslag, ta gjerne kontakt med oss pr. mail - det setter vi pris på.

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk opphold i Abra Havn med 3 barn. Kombinert med tur i Dyreparken. Overnattingen i Abra havn var like spennende som parken, om ikke mer. Artig med skuta som kom seilende inn og med flere aktiviteter for de yngste. Anbefales!

Takk, 795anitaw
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn på Tripadvisor - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Abra havn leverer ett gjennomført og fint opphold både for barn og voksne. Fra vi sjekket inn var barna i fokus, og det gjorde det både spennende og artig å være der. Måten alle ansatte både i resepsjonen, pirater og andre ansatte smiler og hilser på alle hele tiden er unik. Leilighetene er fine, god plass og rene. Vi kommer mer enn gjerne igjen!

Takk, CathrineNor

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!