Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Dyreparken i Kristiansand er et flott familested hvor du kan oppleve dyreparken, badeland, Hakkebakkeskogen, Kardemommeby og Kaptein Sabeltann. Skuespillerne er veldig flinke og gjør hele oppholdet til en magisk opplevelse. Det som trekker ned er de stive prisene på mat, drikke og snaks. Har du et barn med eggallergi kan du nesten glemme å spise i parken. Du får ikke så mye som en burger uten eggalergen. Restauranten på Dyreparken Hotell har få retter å velge i mellom og lite kunnskap om allergi. Maten er også overpriset og det lønner seg å dra på Restaurant utenfor parken. Da får du langt bedre mat til mindre kostnader og bedre kunnskap om allergener. Til å være en famileattraksjon har Dyreparken lang vei å gå når deg gjelder matallergier. Noe som BØR utbedres da matallergier har høyest forekomst blandt barn i hele befolkningen. Ellers er alle opplevelsene helt fantastisk, men du bør like godt å stå i kø. Jungelbob er noe av det morsomste parken har å by på, men forvent å stå en time i kø. Spøkelseshuset er også en super opplevelse samt kjøre med Den sorte Dame. Turen gjennom Hakkebakkeskogen er like flott for den minste til oss voksne.

Takk, 266mayb
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hiv o hoi!

Takk for din ærlige tilbakemeldinger. Det er ut fra slike tilbakemeldinger at vi kan utvikle oss og bli bedre på hva vi gjør og er her i parken. Tilbakemeldingen blir sendt videre slik at den kan tas med til evaluering av sommeren 2021. Den blir også sendt videre de som er ansvarlig for mat i parken.

Det har dessverre vært en del kø i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Forhåpentligvis vil ikke dette lenger være et problem neste sommer hvis pandemien er over.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Bra tilbud, fine aktiviteter, godt merket ift smittevern, men dessverre er andre besøkende litt dårlige på å overholde avstand og familiesirkler, tydelig at mange tror covid er over. God informasjon fra de ansatte og forsøk på å minne folk på smittevernarbeidet

Takk, 791trinea

Hiv o hoi!

Tusen takk for deres opphold hos oss! Vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vår 5. sommer i Abra Havn, og vi ser tydelig at hotellet har behov for oppgradering nå. Det fremstår mørkt og møkkete, møblene er slitte og flekkete, verandaen var råtten og ikke trygg. Det forfaller. Og det er synd, for Abra Havn er fantastisk!! Vi elsker konseptet, og håper de nå legger penger i vedlikehold.

Takk, cast_oslo
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn, og vi takker for deres anmeldelse.

Vedlikehold er noe vi jobber med kontinuerlig. Dersom dere har informasjon om hva som var slitt og trengte oppgradering, samt hvilken leilighet dere bodde i, ta gjerne kontakt med oss pr. mail til post@dyreparken.no. Det setter vi pris på.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Familietur som levde opp til forventningene! Bodde i huset til Skalken, og barna elsket det. Masse spennende ting å gjøre rundt i Abra Havn, og det er en magisk stemning der. Vekking med Den Sorte Dame var et høydepunkt som vi måtte få med oss hver dag.
Skal du til Dyreparken med noen som liker Kaptein Sabeltann? Da er svaret enkelt - bo i Abra Havn. Bare husk å booke gooooood tid i forveien.

Takk, 685camillab
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hiv o hoi fra verdens sjørøverhovedstad, Abra Havn!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Abra havn leverer til forventningene. Vi er en familie på fem som sov der i to nettet og det var veldig gøy med sjørøverne som kommer og vekker om morgenen og en koselig forestilling på kveldstid inne i byen. Abra havn er en utrolig gjennomført by som virkelig gir følelsen av å bo i en gammel sjørøverby. Personalet er veldig snille og jeg har ingenting negativt å påpeke. Denne opplevelsen er verd prisen.

Takk, 471trine_
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.