Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Manglet både sengetrekk, dyner og puter på rommet. Dyr og dårlig mat i restauranten, anbefales absolutt ikke. Abrahavn som destinasjon er topp for barna, men alt som kan kjøpes er dyrt og ikke godt! Bør forbedres

Takk, 464anderss
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss. Det er leit å høre at det ikke levde helt opp til forventningene. Vi håper dere kontaktet resepsjonen om at det manglet sengetøy, dyner og puter i leiligheten slik at dere fikk riktig antall.

Når det gjelder mat vil vi gjerne se om vi kan strekke oss enda lengre i forhold til å tilby et matprodukt som dere kan være fornøyd med. Dersom dere har konkrete tanker rundt dette og hva det kan være, send oss gjerne noen linjer på post@dyreparken.no.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En utrolig opplevelse for min 3 åring og kjekt for voksne også. Noe kostbart og lite tilrettelagt for de voksne som er med, men de koser seg når barna har det så kjekt. Litt lite utvalg av mat. Veldig stas at Langemann og den sorte dame vekker beboere med sang og dans og at den sorte dame og grevens skip kriger der innimellom.

Takk, caritaj2015
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Vi jobber samtidig kontinuerlig med å kunne tilby et godt produkt i alle ledd, og vil gjerne se hva vi kan gjøre for å øke matopplevelsen / bespisningsopplevelsen hos oss - slik at dette fremstår som attraktivt for våre gjester. Dersom dere har konkrete forslag, ta gjerne kontakt med oss pr. mail - det setter vi pris på.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi koste oss så mye her alle sammen. Fine rom, god mat, masse gøy med sjørøvere og veldig trivelige og hjelpsomme ansatte. Det var lett å gå frem og tilbake til Dyreparken. Vi var på sjørøver frokost som var kjempe gøy, anbefales!

Takk, 883katjae
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig!

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Dyreparken i Kristiansand er et flott familested hvor du kan oppleve dyreparken, badeland, Hakkebakkeskogen, Kardemommeby og Kaptein Sabeltann. Skuespillerne er veldig flinke og gjør hele oppholdet til en magisk opplevelse. Det som trekker ned er de stive prisene på mat, drikke og snaks. Har du et barn med eggallergi kan du nesten glemme å spise i parken. Du får ikke så mye som en burger uten eggalergen. Restauranten på Dyreparken Hotell har få retter å velge i mellom og lite kunnskap om allergi. Maten er også overpriset og det lønner seg å dra på Restaurant utenfor parken. Da får du langt bedre mat til mindre kostnader og bedre kunnskap om allergener. Til å være en famileattraksjon har Dyreparken lang vei å gå når deg gjelder matallergier. Noe som BØR utbedres da matallergier har høyest forekomst blandt barn i hele befolkningen. Ellers er alle opplevelsene helt fantastisk, men du bør like godt å stå i kø. Jungelbob er noe av det morsomste parken har å by på, men forvent å stå en time i kø. Spøkelseshuset er også en super opplevelse samt kjøre med Den sorte Dame. Turen gjennom Hakkebakkeskogen er like flott for den minste til oss voksne.

Takk, 266mayb

Hiv o hoi!

Takk for din ærlige tilbakemeldinger. Det er ut fra slike tilbakemeldinger at vi kan utvikle oss og bli bedre på hva vi gjør og er her i parken. Tilbakemeldingen blir sendt videre slik at den kan tas med til evaluering av sommeren 2021. Den blir også sendt videre de som er ansvarlig for mat i parken.

Det har dessverre vært en del kø i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Forhåpentligvis vil ikke dette lenger være et problem neste sommer hvis pandemien er over.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Bra tilbud, fine aktiviteter, godt merket ift smittevern, men dessverre er andre besøkende litt dårlige på å overholde avstand og familiesirkler, tydelig at mange tror covid er over. God informasjon fra de ansatte og forsøk på å minne folk på smittevernarbeidet

Takk, 791trinea

Hiv o hoi!

Tusen takk for deres opphold hos oss! Vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.