219224 av 1 221 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

En Sabeltann-fan sin aller beste opplevelse er å våkne til «Å, for et liv!». Abra Havn leverer, år etter år etter år etter år. Selvom jeg nå tapte i familierådet om Abra Havn i 2022, så skal jeg allikevel snike meg inn fra Safari-camp kl 08.00

Takk, andersmp
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

"Ja hvis jeg kunne seile til verdens beste sted. Da dro jeg hit til Abra Havn, for å slå meg ned"

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Abra Havn var helt supert for store og små. Det var så gjennomført og man følte man kom inn i en annen verden her. Barna våre var 3 og 0 år, så kanskje i minste laget. Sabeltann er helten for 3 åringen! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Escape539237

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 11. juli 2021

Veldig hyggelige og blide medarbeidere overalt!
Boligen var svært bra.
Vi er ikke fornøyd med skiltingen på området, den var mangelfull.
vi brukte mye tid på å finne frem dit vi skulle!
Stedet er jo ypperlig med sine mange fasiliteter og arrangementer.
Prisene var veldig drøye, synes det er ille å betale over tredve kroner for en kopp kaffe!

Takk, Korgunnar

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellrommet var fint, men terrassen var svært skitten, den ble ikke feier på tross av lovnader fra resepsjonen. Manglet lyspære hvor barna skulle sove, mellomste fikk støt. Gjennomført temahotell som ungene elsker.

Takk, 432vegardh

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Vi setter stor pris på at du gir beskjed om at det manglet lyspærer, slik at vi kan gå over våre rutiner på dette og sikre at det ikke skal skje igjen. Det er utrolig leit å høre at det ene barnet fikk støt pga dette. Vi håper at det ikke satte en demper på resten av oppholdet,

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Full score på totalpakken. Meget bra. Sjørøverfrokost anbefales som tilleggskjøp

Rommene og området var meget familievennlig. Trygt området samtidig som det var meget rent og pent både inne og ute. God plass på leiligheten. Vi bodde i Bella og Gusto.

Takk, Murtec A
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.