202207 av 1 206 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra opplegg men altfor dyrt! Skulle ønske dere kunne fått det til å bli litt billigere. Sammenlignet med lalandia er dere dyre! Det burde også vært mer pakkeløsninger feks en dag i park og en dag i badeland for å få ned kostnadene. Man rekker faktisk ikke alt på en dag!

Romtips: Vil du ta den sorte dame må du stille deg i kø tidlig!
Takk, maritao787
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding til oss her på TripAdvisor.

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong (juli) kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde det så flott i både Abra havn og i Dyreparken. Var en riktig god opplevelse både for barn og voksne. Skulle gjerne sett litt mer alternativer til vanlig kost annet en burger og pizza. Veldig gode senger å sove i. Vi skal absolutt tilbake.

1  Takk, heger739

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

En Sabeltann-fan sin aller beste opplevelse er å våkne til «Å, for et liv!». Abra Havn leverer, år etter år etter år etter år. Selvom jeg nå tapte i familierådet om Abra Havn i 2022, så skal jeg allikevel snike meg inn fra Safari-camp kl 08.00

Takk, andersmp

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

"Ja hvis jeg kunne seile til verdens beste sted. Da dro jeg hit til Abra Havn, for å slå meg ned"

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Abra Havn var helt supert for store og små. Det var så gjennomført og man følte man kom inn i en annen verden her. Barna våre var 3 og 0 år, så kanskje i minste laget. Sabeltann er helten for 3 åringen! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Escape539237

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

Anmeldt 11. juli 2021

Veldig hyggelige og blide medarbeidere overalt!
Boligen var svært bra.
Vi er ikke fornøyd med skiltingen på området, den var mangelfull.
vi brukte mye tid på å finne frem dit vi skulle!
Stedet er jo ypperlig med sine mange fasiliteter og arrangementer.
Prisene var veldig drøye, synes det er ille å betale over tredve kroner for en kopp kaffe!

Takk, Korgunnar

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.