200205 av 1 210 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Alt er rent og ryddig. En skikkelig kul opplevelse. Gøy med pirater om morgen og kveld. En sikkelig autentisk piratby. Ungene elsker det, og foreldrene kan slappe av. Det eneste som kunne toppet opplevelsen var å kunne kjøre skuta fra Abra Havn og inn i Dyreparken.

Romtips: Der var lettere å finne parkering på baksiden av Abra Havn enn ved resepsjonen. Vi kjørte forbi store og fulle parkeringer mot baksiden.
Takk, Resort05899437432
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Alle som jobbet der var utrolig hyggelige og imøtekommende. Show hver kveld kl 19.30 for barna i Abra Havn var gratis. Og skattejakten på hotellområdet var veldig populær også blant de eldre barna.
Buffeten til middag og frokost hadde god kvalitet.
Vi fikk til PG med sett EM finalen

Takk, 286elsah
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Anmeldt 14. juli 2021

Flott plass kan anbefales god service og imøtekommende annsatte,Dette er plassen for barna.kort vei til begge parker.flott opparbeidet vei/gangfelt til begge parker.God mat i sjørøver kroa i abra havn..

Romtips: Studer kart og kåker på nett siden godt før en bestiller.Men en får god hjelp viss en ringer og
Takk, ronny_385

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Rommet vi bodde på 7-2, 6-8 juli var dårlig vasket ved ankomst. Tisseflekker på toalett og gris på gulvene. Ekstra rart siden vi også er midt oppi korona situasjonen. Veldig lite rom for 4 personer.

Hadde bedt om å bo ved siden av reisefølge ved bestilling. Dette fikk vi ikke.

Kjøpte sjørøver frokost og trodde vi skulle få frokost på båt. Dette fikk vi ikke. Har ikke sett at dette er beskrevet noen sted at vi ikke får.

Abrahavn er ein flott plass, men det leverte ikke i forhold til pris denne gangen og vi ble skuffet.

Takk, svenaskilds

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss. Det er leit å høre at det ikke levde helt opp til forventningene.

Det er veldig beklagelig at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje i en tid hvor det var ekstra stort fokus på godt renhold. Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen når dette ble oppdaget slik at de hadde mulighet for å utbedre dette.

Leiligheten dere bodde i var en leilighet av typen "Toroms Sjørøverkåk v/ brygga (4 senger)" og denne typen kåk er på 25 kvm. Den har da 1 soverom med 4 sengeplasser, i tillegg til egen stue med minikjøkken og eget bad. Hvis dere synes denne var for liten, så har vi flere andre leiligheter som er større og med flere soverom.

Når deg gjelder "Frokost med Sjørøvere" så har frokosten aldri vært servert på "Den Sorte Dame". De siste årene så har selve frokosten vært på "Sjørøverkroa - Den Sorte Mann" i Abra Havn. Dette er informert om på våre nettsider og også e-post med nyttig informasjon som blir sendt rett etter bestilling av overnatting.

Angående plassering av leilighet nær en annen familie, forsøker vi alltid å oppfylle ønsker så langt det lar seg gjøre men vi garanterer ikke. Skal det være garantert, så er det mulig å ringe inn og betale for dette. Det koster 295 kr per leilighet.

Sjørøverhilsen fra Abra havn

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opphold, topp service, lekeplassen var en super aktivitet når vi ikke var i parken.Frokost med sjørøverne er minner vi tar med oss. Frihet for 4 barnebarn i Abra Havn. Store og små har hatt en eventyrlig opplevelse. Hiv o hoi vi ønsker oss tilbake

Takk, jorunnf2019

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig!