196201 av 1 210 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært i mange temaparker rundt i hele verden. Abra havn opplevde vi som en av de mest gjennomførte stedene vi har vært. Konseptet finnes igjen over alt, ikke noe er tilfeldig og alle ansatte bidrar til en autentisk opplevelse. Hov og hoi hilses av alle, og alle forholder seg til de små Sabeltann kledde barna som om de var Sabeltann selv. At man kan møte pirater i gater og smug stadig vekk, som gjerne slår av en prat på pirat vis løfter dette også.

Vi bodde to netter i Frøya (17-2). Huset ligger perfekt plassert på torget. Leiligheten hadde bra standard. Stuen og kjøkkenet godt utstyrt og sengene var gode. Rommene med køyesenger er små, men helt greie.

Det var akkurat passe med aktiviteter for barna i havnen på morgen og ettermiddag. Den sorte dame dukker opp innemellom, og Sabeltann så vi også. På kvelden var det et lite show for barna på en liten scene like ved torget. Bra sangere og moro for barna.

Ellers var det stort sett stille og rolig i havnen så det er fullt mulig å slappe av etter en hektisk dag i en av parkene.

Maten i restauranten i Abra Havn var i hovedsak pizza. Denne var imidlertid god, og ble levert rett på døren i leiligheten. Frokost med pirater var bra, og provianten vi hadde bestilt en dag var også rikelig (to rundstykker, smør, leverpostei, gulost, blåbærsyltetøy, eplejuice).

Vi storkoste oss i Abra Havn, og opplevde det som en liten oase borte fra de hektiske parkene, selv midt i høysesongen.

Takk, TorLH
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Gode leiligheter med god standard. Godt lydisolert, men ved varmt vær virker det som ventilasjonen ikke fungerer optimalt. Nok av muligheter for utlufting uansett. Nydelig setting og ‘by’ å bo i for små sjørøvere. Det må være muligheter for å oppdatere ‘Skattejakten’ da ‘Saragossa’ var stengt grunnet Covid-19.

Takk, 405mortenh
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! . Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 17. juli 2021

Leiligheten - 2 roms sjørøverkåk, var helt ok. Vi koste oss alle 4. Opplevelsen var fin. Ungene har vært her før og for oss var det primært overnattingssted. Fint at de kan levere pizza på døren til leilighetene.

De som jobber dere er hyggelige, showene fine og masse fine områder for barn å leke. Det føles trygt selv om det er vann på alle kanter.

Grei gangvei inn til dyreparken og badelandet.

Spiste frokost 2 dager i restauranten. God mat og hyggelig betjening her også.

Det jeg kan ha å utsette på oppholdet var at ikke det var redd opp i alle 4 senger når vi kom. Jeg er ikke interessert i slite med å legge på laken i en overkøye når jeg er på ferie og betaler ganske mange penger for å bo. Synes også det er uhygenisk at laken ikke ligger på. Unger krabber fort opp i en overkøye når de har sjansen og da vil madrassen ikke være ren. Håndklene vi hadde vare ganske utvaskede og kunne med fordel ha fått en oppgradering. Manglet også litt på glass og servise.

Barna koste seg veldig, og de la nok ikke merke til ting vi voksne la merke til.

Takk, KristinF808

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss.

Når det gjelder oppredning, så rer vi opp i alle underkøyer og lagt klart sengetøy til overkøyer/sovesofa. Dette slik at våre gjester selv kan velge om de vil bruke overkøy eller sovesofaen i stuen.

Dine innspill om at utslitte håndklær sendes videre til ansvarlig for renhold.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for 3-åringen som fikk servert bursdagssang på rommet og fikk løpe fritt rundt i sjørøverbyen som kjennes utrolig trygg og varm. Piratene som gikk rundt i gaten var oppmerksomme og inviterte til både samtaler og sverdkamp med 3-åringen. Vi fikk langt mer enn forventet, med show i Abra Havn på kvelden, skattekart og besøk av Den Sorte Dame flere ganger. De ansatte var utrolig rause mot barna og fikk dem til å føle seg sett og verdsatt. Vår sønn endte opp som en ekte sjørøver og lever fremdeles i en fantasiverden av pirater og skjulte skatter.

Takk, Julie R

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Vi håper å kunne ønske dere og vår nye med-sjørøver hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Alt er rent og ryddig. En skikkelig kul opplevelse. Gøy med pirater om morgen og kveld. En sikkelig autentisk piratby. Ungene elsker det, og foreldrene kan slappe av. Det eneste som kunne toppet opplevelsen var å kunne kjøre skuta fra Abra Havn og inn i Dyreparken.

Romtips: Der var lettere å finne parkering på baksiden av Abra Havn enn ved resepsjonen. Vi kjørte forbi store og fulle parkeringer mot baksiden.
Takk, Resort05899437432