200205 av 1 218 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2021

Hadde 3 netter i sjørøverkåk med utsikt over Abra havn. Leilighet med 3 soverom, 2 av dem med køyesenger.
Fremstod litt slitt. Ikke rengjøring grunnet corona, mistenker at den reelle grunnen er sparing av penger. Spør du meg burde det vært ekstra rengjøring p.g.a corona, ikke uten. Leiligheten var rengjort før ankomst. Balkongen var full av grønske, og så ikke ut til å være vedlikeholdt dette året.
Underholdning i Abra Havn flere ganger pr dag. Bl.a med besøk av den Sorte Dame og Grevinnen i havnen. Dette var kjekt.

Romtips: Skal du bo i Abra Havn er en kåk med sjøutsikt best.
Takk, ErikG231
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor.

Vi forstår at det kan være ubehagelig å ikke ha renhold under opphold. Grunnen til at vi tok dette valget var ikke pga sparing, men for å senke risiko for smitte av de ansatte på grunn av kontakt med mange mennesker og arbeid med urene flater, for eksempel ved rengjøring under opphold. Det var stor risiko for å sette mange ansatte og gjester i karantene, hvis smitte ble påvist. Hver uke høysesong har vi veldig mange gjester som bor hos oss, som under sitt opphold er meste parten av dagen i Parken og i kontakt med flere tusen andre gjester. Å ikke vaske under opphold var et valg vi tok for å redusere risiko for smitte og karantene blant gjester og ansatte.

Vi håper at dere ellers hadde ett bra opphold her.

Anmeldt 20. juli 2021

Har MS og er avhengig av rullestol. Var I Abra Havn med kone, datter, hennes mann og to barnebarn (0 og 5 år). Leide elektrisk stol i dyrehagen i 3 dager. Denne er perfekt å bevege seg rundt med. Ladet i resepsjonen hver natt. En fantastisk opplevelse for veldig voksne, voksne og barn. Eneste negative var at døra inn til et stort og funksjonelt bad gikk feil vei. Dette gjorde at det var vanskelig å komme inn og ut av badet med rullestolen. Uansett, vi kommer igjen neste år.

Romtips: Herlige leiligheter uansett.
Takk, 132stigs
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for deres opphold og anmeldelse av Abra Havn! Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss.

Ta gjerne kontakt med oss på e-post før neste opphold slik at vi kan finne en leilighet som passer bedre for dere enn den dere hadde denne gangen.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi har besøkt Abra Havn hvert år i fire år. For barna er det magisk å bo i en "landsby" som er helt gjennomført i sjørøverstil. Hver morgen kommer Den Sorte Dame seilende inn i havna med sang og kanoner og på kvelden kan de små møte sjørøvere for forestilling og kanskje til og med en fektekamp (på sverdlengdes avstand). Jeg elsker detaljer som at alle som jobber hilser gjester på sjørøvervis med "hiv og hoi" og arkitektoniske detaljer høyt og lavt med hodeskaller på kumlokkene, (plast) rotter i rottesmuget og en hekseværhane

Litt skjemmende at det er såpass nært motorveien - skulle ønske det ble satt opp støyskjerm.

En nedtur i år var at skuta Saragossa var stengt innvendig pga pandemien, men forhåpentligvis åpnes den til neste år

Takk, JohannesBrodwall

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke og takknemlige for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn.

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For en som er født på 90-tallet og oppvokst med kaptein Sabeltann som nå jobber med kidsa for å lære dem hvor fantastisk det er, er dette en innertier!
Gode på smittevern også. Eneste minuset var at frokost ikke lenger er med båttur, som helt ærlig er noe jeg ikke skjønner siden det var mindre kohorter med på denne enn det er i turene med den sorte dame i parken. Så at corona er en grunn til at dette ikke er lenger virker bare rart.

Takk, annhelen_2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Når det gjelder "Frokost med Sjørøvere" håper vi at denne kan gå som normalt og at det ikke blir noe ny runde med restriksjoner pga Covid19.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært i mange temaparker rundt i hele verden. Abra havn opplevde vi som en av de mest gjennomførte stedene vi har vært. Konseptet finnes igjen over alt, ikke noe er tilfeldig og alle ansatte bidrar til en autentisk opplevelse. Hov og hoi hilses av alle, og alle forholder seg til de små Sabeltann kledde barna som om de var Sabeltann selv. At man kan møte pirater i gater og smug stadig vekk, som gjerne slår av en prat på pirat vis løfter dette også.

Vi bodde to netter i Frøya (17-2). Huset ligger perfekt plassert på torget. Leiligheten hadde bra standard. Stuen og kjøkkenet godt utstyrt og sengene var gode. Rommene med køyesenger er små, men helt greie.

Det var akkurat passe med aktiviteter for barna i havnen på morgen og ettermiddag. Den sorte dame dukker opp innemellom, og Sabeltann så vi også. På kvelden var det et lite show for barna på en liten scene like ved torget. Bra sangere og moro for barna.

Ellers var det stort sett stille og rolig i havnen så det er fullt mulig å slappe av etter en hektisk dag i en av parkene.

Maten i restauranten i Abra Havn var i hovedsak pizza. Denne var imidlertid god, og ble levert rett på døren i leiligheten. Frokost med pirater var bra, og provianten vi hadde bestilt en dag var også rikelig (to rundstykker, smør, leverpostei, gulost, blåbærsyltetøy, eplejuice).

Vi storkoste oss i Abra Havn, og opplevde det som en liten oase borte fra de hektiske parkene, selv midt i høysesongen.

Takk, TorLH

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.