196201 av 1 218 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Abra Havn er virkelig verdt pengene. Gjennomført til fingerspissene. Alle er superblide, hjelpsomme og imøtekommende - og hilser like blidt ‘hiv o hoi’ hver eneste gang man passerer eller møter noen ansatte.
Fantastisk med vekking av langemann og Sabeltanns båt hver morgen. Og ekstra stas med show på ildprøveplassen og sjørøverfrokost som blir prikken over I’en for barna. Leilighetene er også veldig gjennomført i kaptein sabeltann stil - vi koste oss alle som en - både barn, foreldre og besteforeldre!

Takk, linnchengelstad
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hiv o hoi!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En kjempe opplevelse. Veldig fint for barnefamilier, ble en tur med mange fine minner og bilder. Det ble en kjempe opplevelse får både store og små :). Piratene var kjempe flinke til både sang og spill.

Takk, danieltS6915BC

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Det er en opplevelse i seg selv å bo i Abra Havn. Servicen er super. Ved å bo i Abra Havn får man en helt annen opplevelse av Dyreparken og Badelandet. Morro for både voksne og barn, alt er veldig gjennomført.

Takk, Siriebt

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplegg fra ankomst til avreise. Så utrolig proft, det er rent, og restriksjonene er meget godt ivaretatt. Skuespillerne gir virkelig alt for at både store og små skal sitte igjen med følelsen av at tiden gikk altfor fort, gleder meg allerede til neste år !

Romtips: Ha god nok tid, tiden flyr i Abra havn ! Vi hadde en natt, og rakk ikke halvparten av det vi ønsket å få med oss
Takk, mariamhelle

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 20. juli 2021

Hadde 3 netter i sjørøverkåk med utsikt over Abra havn. Leilighet med 3 soverom, 2 av dem med køyesenger.
Fremstod litt slitt. Ikke rengjøring grunnet corona, mistenker at den reelle grunnen er sparing av penger. Spør du meg burde det vært ekstra rengjøring p.g.a corona, ikke uten. Leiligheten var rengjort før ankomst. Balkongen var full av grønske, og så ikke ut til å være vedlikeholdt dette året.
Underholdning i Abra Havn flere ganger pr dag. Bl.a med besøk av den Sorte Dame og Grevinnen i havnen. Dette var kjekt.

Romtips: Skal du bo i Abra Havn er en kåk med sjøutsikt best.
Takk, ErikG231
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor.

Vi forstår at det kan være ubehagelig å ikke ha renhold under opphold. Grunnen til at vi tok dette valget var ikke pga sparing, men for å senke risiko for smitte av de ansatte på grunn av kontakt med mange mennesker og arbeid med urene flater, for eksempel ved rengjøring under opphold. Det var stor risiko for å sette mange ansatte og gjester i karantene, hvis smitte ble påvist. Hver uke høysesong har vi veldig mange gjester som bor hos oss, som under sitt opphold er meste parten av dagen i Parken og i kontakt med flere tusen andre gjester. Å ikke vaske under opphold var et valg vi tok for å redusere risiko for smitte og karantene blant gjester og ansatte.

Vi håper at dere ellers hadde ett bra opphold her.