Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 4 med to voksne, en 4 åring og en tenåring hadde en natt i Abra havn I juli. Vi hadde bestilt pakken med overnatting, billetter til show kl 23 og parkbilletter for 2 dager. Abra havn er fantastisk gjennomført. Bygningene ser gamle og autentiske ut, og det ligger sjørøverhistorie I hver eneste krik og krok. Ved innsjekk fikk barna utdelt både oppgaver, kart og oversikt over aktiviteter, så det ble utforsking av øya og et lite sjørøvershow I kveldinga. Vekking med sjørøvere og kanoner var veldig stas, og det var flott å se Den Sorte Dame på nært hold når den la til i Abra Havn. Sjørøverkåken var liten men likevel stor nok til oss 4. En dobbeltseng og en køyeseng pluss en hengekøye tilgjengelig og mange fine detaljer som feks "diamanter" innfelt i knaggrekken. Vi satte også stor pris på etter en lang dag i Dyreparken, at vi kunne bestille pizza i resepsjonen via appen og at denne ble levert på døra vår. Et av høydepunktene startet allerede før innsjekk, da det kom sms med en lydhilsen fra Kaptein Sabeltann til alle som skulle bo i byen hans. Det er et lite stykke å gå fra Abra Havn og til parkinngangen, 6-7 minutter, så greit med en liten vogn til litt mindre barn men en veldig fin sti rundt vannet, som var ganske magisk å gå når det var blitt mørkt og det var små lys overalt. Veldig fin opplevelse som anbefales for alle med en sjørøver i familien eller som bare ønsker et opphold litt utenom det vanlige.

Takk, annettesA9424OE
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 25. juli 2021

Meget gjennomført i Abra havn. Sjørøver gater meg gode effekter.

Det som gir den store prikken over ien er sjørøverne og de ansatte i resepsjon/restaurant. Flott service, bra innlevelse og ypperlig skuespill.

Kan anbefale sjørøverfrokost og sørg for å få med dere vekking innerst i abra havn.

Rommene er kanskje litt trange. Men ferien er for barna så man tåler et par slike netter.
Det som derimot abra havn mangler er aircondition. Noe som bør installeres nå som det blir varmere og varme år for år.
Vi hadde lært og tatt med egen vifte.

Romtips: Vi bodde i sjøhulken mattis sin sjøbod. Helt ypperlig plassering rett ved en diger lekeskute og utsikt over grashavet.
Takk, Dinger86

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Dessverre så har vi ikke aircondition i Abra Havn. Her har vi vanlig ventilasjonsanlegg, men resepsjonen vår har noen vifter som er mulig å låne.

Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint og håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet .

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass med magisk sjørøverstemning! Guttungen på 5 år VAR ikkje interessert i kaptein saveltann, men er no blitt fan utrulig stilig bygd opp!
Da koster litt ekstra å bu i abra havn, men man betaler for opplevelsen i tillegg til boende. Kjekke folk som jobber der, man blir sett og godt tatt i mot. Me hadde sjørøverfrokost ( kan anbefales)

Takk, lindaoV8985LE

Hiv o hoi!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi er veldig glade for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig!

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Som mor og far til barn på 8 og 4år var dette en magisk plass og være!! Når det pluttselig dukker opp sjørøvere rund neste sving, spente barn med spørsmålskart, våkne til sang, musikk og kanoner fra sjørøverskip, gjennomførte sjørøver kåker og kort vei til selve parken, dette ga barna en feriespenning, glød og glede som er fantastisk å se!! Samtidig som jeg som mor dro tilbake til bardommen og var like ivrig på sjørøvere, sang og glede(ble også ganske rørt av hele opplegget rundt morgenturen til Den sorte dame inn i Abra Havn)!! Og til alle fantastiske ansatte, Hiv Òhoi!

Takk, linnsimonea

Hiv o hoi!

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Abra Havn er virkelig verdt pengene. Gjennomført til fingerspissene. Alle er superblide, hjelpsomme og imøtekommende - og hilser like blidt ‘hiv o hoi’ hver eneste gang man passerer eller møter noen ansatte.
Fantastisk med vekking av langemann og Sabeltanns båt hver morgen. Og ekstra stas med show på ildprøveplassen og sjørøverfrokost som blir prikken over I’en for barna. Leilighetene er også veldig gjennomført i kaptein sabeltann stil - vi koste oss alle som en - både barn, foreldre og besteforeldre!

Takk, linnchengelstad
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hiv o hoi!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.