190195 av 1 221 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Moro for store og små! Fine leiligheter med fine bad og gode senger. Ble dessverre fryktelig varmt fordi det er vanskelig å få gjennomtrekk, og ventilasjonen ikke synes å gjøre noen forskjell. Det trengs aircondition til de varmeste dagene, i det minste en vifte.

Takk, Miamaja
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det moro. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Dessverre så har vi ikke aircondition i Abra Havn. Her har vi vanlig ventilasjonsanlegg, men resepsjonen vår har noen vifter som er mulig å låne.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet 1 natt i Abra Havn og hadde 2 dagerspass i dyreparken. Abra Havn overrasket veldig med et gjennomført konsept som imponerte. Både havnen, sjørøverene og vekkingen på morgenen var veldig populært. Vi sitter igjen med fine opplevelser derfra!

Takk, 945kristinek

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn og det er veldig gøy å høre at dere har hatt et fint sjørøveropphold hos oss. Vi ønsker å være et sted der voksne og barn skal få leke i et ekte sjørøverunivers - og komme som landkrabber og dra som sjørøvere!

"Ja hvis jeg kunne seile til verdens beste sted. Da dro jeg hit til Abra Havn, for å slå meg ned"

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

De som jobber i resepsjonen gjør en formidabel innsats og bidro til å gjøre oppholdet så knirkefritt som mulig. De tilbød seg å vaske bilstoltrekket som var tisset ut da vi ankom, og hadde det til tørk på bakrommet så jeg kunne hente det klart til å tas på igjen.

Vi var litt groggy og på halv tolv til dette morgenshowet, men vi ble stadig bedre på å tilrettelegge for det i løpet av oppholdet. Alarm litt før viste seg nødvendig for oss. En del av opplegget på hotellet var nok ideelt for hakket eldre barn enn vår ferske treåring (blant annet skattejakt og fortellerstund som var etter hennes leggetid), men hun fikk likevel masse ut av oppholdet.

Vi kommer igjen!

Takk, siljemja

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. juli 2021

Hadde 2 overnattinger i Ara Havn, i forbindelse med besøk i Dyreparken. Leide 2 roms leilighet ved kaien. Denne inneholdt 1 soverom med etasje seng, dobbelt seng samt hengekøye som en kunne spenne over dobbel sengen. flott bad, stue med kjøkken. Og altan med utsikt over havnen. Det og bli vekket av den Sorte dame om morgenen, for deretter spise frokost med Sjørøverene, og bli med på skattejakt ga gode minner for vår 5 år gamle datter. Om kvelden så skjedde det hele tiden noe i gatene. Et opphold i Abra havn i forbindelse med besøk i dyreparken. Anbefales på det sterkeste.

Romtips: Anbefaler rom ved kaien, for og få med seg "Den sorte dame" om morgenen.
Takk, aasmundf2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Bra standard, fint område. Fin vei å gå til og fra Dyreparken. Få, men hyggelige ansatte. Varmt og vanskelig å få det kjølig på varme kvelder. Blir vekket av måkeskrik. Noe lukt på badet trekker litt ned.

Takk, ingridsR4214FI
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021