Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett en opplevelse!!!! Flotte og artige rom, utrolig hyggelig personal. Sjørøver frokost anbefales. God mat:) MASSE spennende å gjøre i Abra havn. Det skjer noe hele tiden. Det å bli vekket v den sorte dame kl 0800 er kjempe gøy for store og små. Vi kommer igjen!! Anbefales på det sterkeste :)

Takk, anineo
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake".

Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde 2 stk sjørøverkåk som er veldig fine leiligheter til en familie på 4.
Rengjøringen var ikke helt optimal da vi ankom og en seng var det ikke lagt på sengetøy. Dette bør man kunne forvente til den prisen man betaler.
Ellers flotte og romslige rom.
Savner noe mer utvalg fra restauranten til voksne.
Ellers god service, fine rom og en opplevelse for store og små. Kan anbefales.

Takk, 489ellenr

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Vi beklager at rengjøringen ikke var helt optimal, og håper dere tok kontakt med resepsjonen når dette ble oppdaget slik at det kunne utbedres. Når det gjelder oppredning, rer vi opp i alle underkøyer og legger klart sengetøy til overkøyer/sovesofa.

Vi vil gjerne se om vi kan strekke oss enda lengre i forhold til å tilby et matprodukt som dere kan være fornøyd med. Dersom dere har konkrete forslag, ta gjerne kontakt med oss pr. mail - det setter vi pris på.

Anmeldt 27. juli 2021

Vanvittig dyr overnatting men nå var det på tide å ta "støyten" så barna fikk oppleve Abra Havn. (vi er i dyreparken nesten hvert år) Vi var 7 stk i en leilighet, det gikk helt fint. Det var ikke mange sjørøvere å se når vi var der, vet ikke om det var pga corona? Ingen Sabeltann under vårt opphold (1 overnatting). Sangshow på kvelden var fint. Så satt vi klokka på ring neste morgen for å få med oss morgenshowet kl.08. Ungene stuptrøtte men dette måtte vi jo få med oss, da skulle røverne komme med båt inn i havnen!!!! Så vi sto der, klare.....og båten kommer. Men etter 3 min så svikter lydanleggen/playback. Så da var det over og ikke noe mer show. Jeg var mildt sagt lite imponert over at skuespillerne ikke kunne improvosere litt på strak arm når dette skjedde- f.eks. dra igang en allsang for alle barn og voksne som hadde troppet opp for å se (og som var inkludert i prisen) showet. Istedet sa de bare til hverandre: er dere sultne? Da går vi å spiser. Og borte ble de. (det var forresten 1 røver igjen som kastet litt vann på barna og snakket med de....) VELDIG VELDIG SKUFFENDE. Og ingen Sabeltann da heller. Man må kunne forvente at om noe uforutsett skjer - så finner man på noe annet istedet. Og hadde de tatt et par allsanger fra dekk så tror jeg barna vi hadde med oss hadde vært mer enn fornøyde. Minstemann på 5 sto der i sabeltann utstyr og skjønte ingenting når alt bare var over på et par minutter. Ellers var byen veldig flott laget og det var greit å få bestilt mat til leiligheten. TOPP service av de som jobbet der, herlig gjeng. Takk og pris hadde vi billetter til kveldshowet i Kjuttaviga - så vi fikk sett Sabeltann. Men for de som IKKE hadde det må det ha vært litt amputert å bo i Abra Havn uten at han kom innom en eneste gang!!! Det blir nok hotellet neste gang.

Romtips: Vi bodde i Pinkys hus som var veldig greit plassert i forhold til parkering. Stille om natten.
2  Takk, Trollmor
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere var fornøyd med byen.

Sjørøverhotellet Abra Havn gir aldri lovnader om å møte Kaptein Sabeltann under sitt opphold, men i alle Dyreparkens høysesongdager, er Kapteinen mulig å se i Kaptein Sabeltanns Verden.

Din tilbakemelding og innspill på vekkingen under deres opphold, er videresendt til ansvarlig for underholdningsavdelingen.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Moro for store og små! Fine leiligheter med fine bad og gode senger. Ble dessverre fryktelig varmt fordi det er vanskelig å få gjennomtrekk, og ventilasjonen ikke synes å gjøre noen forskjell. Det trengs aircondition til de varmeste dagene, i det minste en vifte.

Takk, Miamaja

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det moro. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Dessverre så har vi ikke aircondition i Abra Havn. Her har vi vanlig ventilasjonsanlegg, men resepsjonen vår har noen vifter som er mulig å låne.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet 1 natt i Abra Havn og hadde 2 dagerspass i dyreparken. Abra Havn overrasket veldig med et gjennomført konsept som imponerte. Både havnen, sjørøverene og vekkingen på morgenen var veldig populært. Vi sitter igjen med fine opplevelser derfra!

Takk, 945kristinek

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn og det er veldig gøy å høre at dere har hatt et fint sjørøveropphold hos oss. Vi ønsker å være et sted der voksne og barn skal få leke i et ekte sjørøverunivers - og komme som landkrabber og dra som sjørøvere!

"Ja hvis jeg kunne seile til verdens beste sted. Da dro jeg hit til Abra Havn, for å slå meg ned"