Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kan anbefale abra havn på det varmeste, vi kommer tilbake! Veldig hyggelig personale, kjekke aktiviteter for barn og voksene. Leiligheten var ren, såpe fra rituals på badet og myke håndklær.
Hadde vært praktisk med en steikeovn på kjøkkenet, ellers savnet vi ingenting.

Takk, tll121
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt rom med sjøen, det fikk vi og vel så det. Fine rom, deilig med eget soverom, nærme det meste. Reiste sammen med en annen familie, ringte i forkant og hørte om de kunne få bo i nærheten, det fikk de. Fint for ungene å springe mellom rommene.
Enda et meget fint opphold i regi av Dyreparken, sees 2022.

Takk, 84arne_a

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dette er vårt 5 besøk, og garantert ikke vårt siste! Hele familien elsker turene til Abra Havn!
Det er ingen av oss som har lyst til å dra hjem igjen!
Vi har ingenting å utsette på noe!
Rett og slett en magisk opplevelse for store og små!

Takk, Bjorge4

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke og takknemlige for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn. Gøy å høre at små og store har hatt det knallbra hos oss.

Anmeldt 28. juli 2021

Fjerde året på rad og ble så skuffet. Rommet var skittent, oppvaskmaskinen full og en rull toalettpapir til en 4-roms leilighet. Lampen i taket hang i en av 4 skruer med et nødskrik, man måtte børste havregrun ut av setene i stolene, sofaen var full av flekker og det var masse måkebæsj på bordet på terrassen- som var under tak!! Trist opplegg for alle de pengene. Ja, man er der for barna, men da tenker jeg også at det er desto enda viktigere at det i hvert fall er rent. OG når vi sa fra fikk vi bare beskjed om å sende en mail med et surt ansikt, da var det slutt på Hiv og hoi gitt. Sorry Abra Havn, men dere har blitt late!

Takk, idamZ593NA

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss.

Vi er svært lei oss for at renhold denne gangen ikke holdt den standarden vi streber etter å opprettholde. Dette er tatt videre med avdelingslederne for renhold, da det burde vært bedre kvalitetssikring i forkant av deres besøk. I tillegg så skulle det, når dere gav beskjed om mangel, blitt sendt noen til dere for å få forsøkt å rettet opp i det.

Vi håper dere besøker oss igjen på et senere tidspunkt, og at opplevelsen da er bedre.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Man kan ikke annet enn å være imponert over fasiliteter og ansatte. Man blir møtt av smil og hiv’0 hoi fra første stund, og selve Abra Havn er veldig bra laget og tilrettelagt for gjestene. Må trekke litt pga den høye prisen (mulig opplevelsen totalt sett forsvarer det hvis man kun tenker på barna) , og en litt skuffende sjørøverproviant som ble kjøpt til frokost, men i det store og det hele en fin opplevelse for hele familien.

Takk, ZverreM

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint.

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsept og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.