Anmeldt 31. juli 2021

Vi hadde et veldig bra opphold i Abra Havn. masse spennende aktiviteter for barna på kveldstid, og spennende med sjøslag midt i byen. Hus og rom var forseggjort og hadde dekor som sto i stil med hvilken som helst sjørøverby. Hyggelig personale i resepsjon og restaurant.

Takk, torel907
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet .

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde kun en dag overnatting, men veldig fornøyd med fasiliteter og altiviiteter i abra havn. Ungene storkoste seg fra første minutt, høydepunktet var nok når sjørøverne kom seilende inn med den sorte dame på morgenen.

Takk, Oyvindfred

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Proft, barnevennlig, få minus

Leide en sjørøverbod, reiste med 2 barn og 2 voksne. Fine rom, litt trangt men vel som forventet. Fin køyesengløsning.

Ellers ok utstyrt, vi spiste frokost på rommet hver dag. Krysset veien til IKEA og spiste middag der en dag og det fungerte fint.
Buffeten var sånn passe, ikke sikkert jeg ville anbefalt den.

Ved ankomst var oppvaskmaskinen full - men ikke ren. Kjedelig å måtte vaske opp som første ting man gjør når man ankommer.

Kan kanskje synes det er synd man i praksis ikke har et sted å sette en barnevogn - noen sjøboder hadde et lite fortak foran inngangsdøren, noen et tak over balkongen. Vi hadde ingen av delene.

Takk, 74Kristian

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Vi setter pris på å høre at dere har hatt det bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kan anbefale abra havn på det varmeste, vi kommer tilbake! Veldig hyggelig personale, kjekke aktiviteter for barn og voksene. Leiligheten var ren, såpe fra rituals på badet og myke håndklær.
Hadde vært praktisk med en steikeovn på kjøkkenet, ellers savnet vi ingenting.

Takk, tll121

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt rom med sjøen, det fikk vi og vel så det. Fine rom, deilig med eget soverom, nærme det meste. Reiste sammen med en annen familie, ringte i forkant og hørte om de kunne få bo i nærheten, det fikk de. Fint for ungene å springe mellom rommene.
Enda et meget fint opphold i regi av Dyreparken, sees 2022.

Takk, 84arne_a

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.