Anmeldt 3. august 2021

En del av totalopplevelsen i Dyreparken. Heldigvis skal jeg aldri hit igjen. Barna likte seg godt. Rommene er små og gir ingen muligheter for voksne etter leggetid. Trangt og dårlig planløsning. Moro med sjørøverskute som kom innom og aktivitetsløype/rebus for barna.

Romtips: En "hemmelig" parkeringsplass på baksiden av komplekset ga mye kortere avstand til bilen.
Takk, 439sigbj_rnv
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Så bra at barna koste seg, men vi synes det er leit at dere voksne ikke trivdes.

Abra Havn er en sjørøver-landsby med alt fra små sjarmerende toroms leiligheter til mer romslige boenheter som f. eks. Heksa Miriams Hus og Kaptein Sabeltanns suite. Alle leiligheter har egen stue/minikjøkken og bad, eget soverom. Dvs at det skal være mulig å legge barna på kvelden og lukke døren inn til soverommet. Hvis ikke en ønsker å sitte i stuen, er det en liten uteplass eller balkong som kan benyttes.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et helt perfekt opphold i abra havn, fine rom, ekstremt hyggelig personell og morsomme sjørøvere i gatene Frokosten var noe enkel i forhold til prisen man må betale. Veldig koselig å bli vekket av den sorte dame med syngende sjørøvere ombord.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 735andersa
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 1. august 2021

Vi har overnattet her flere ganger og barna vil alltid tilbake hit. Masse aktiviteter, og show på kvelden/vekking om morgenen i utvalgte perioder. Sjørøver frokost er ett must. Hyggelig personale og fantastisk flinke skuespillere. Barna storkoser seg hver gang.

Takk, Aina25

Hiv o hoi!

Først av alt vil vi bare si vi er utrolig ydmyke og takknemlige for at dere igjen og igjen returnerer til verdens sjørøverhovedstad Abra Havn. Gøy å høre at små og store har hatt det knallbra hos oss.

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 31. juli 2021

Vi hadde et veldig bra opphold i Abra Havn. masse spennende aktiviteter for barna på kveldstid, og spennende med sjøslag midt i byen. Hus og rom var forseggjort og hadde dekor som sto i stil med hvilken som helst sjørøverby. Hyggelig personale i resepsjon og restaurant.

Takk, torel907
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet .

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde kun en dag overnatting, men veldig fornøyd med fasiliteter og altiviiteter i abra havn. Ungene storkoste seg fra første minutt, høydepunktet var nok når sjørøverne kom seilende inn med den sorte dame på morgenen.

Takk, Oyvindfred

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.