Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

For både store og små landkrabber, og vi kom for å bli sjørøvere for åttende gang på ni år!
For første gang sen med å bestille og endte med sjørøverkåk i bakgate, og etter å ha bodd med utsikt til vannet i alle tidligere år var det en nedtur.
Og hvor har det blitt av stemningen i Abra Havn med sydhavs-musikken? Den var ikke å høre noen av de tre dagene vi var der.
Ellers topp med sjørøvervekking, superhyggelig pirater i resepsjonen osv.
«..vi kommer alltid tilbake..»

Takk, 925stianb
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Vi skjønner da at det kan være skuffende å få en plassering midt i byen, når at dere er vant til utsikt. Abra Havn er en sjørøver-landsby med alt fra små sjarmerende toroms leiligheter til mer romslige boenheter som f. eks. Heksa Miriams Hus og Kaptein Sabeltanns suite. Noen av våre mest populære kåker er de med bryggeplassering, og hvis en ønsker dette gjelder det da å være tidlig ute.

Dine innspill om sydhavs-musikken er videresendt til sjefspiraten for Abra Havn.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Om du har unge sjørøvere i familien er det et must å besøke Abra Havn.

Dette er så gjennomført til den minste detalj og ingenting er overlatt til tilfeldighetene.

Abra Havn vekkes av den sorte dame hver morgen klokken 08:00 med et show.

Det er også show på kvelden klokken 19:30.

Vi bodde i en 2-roms sjørøverkåk med dobbeltseng og køyeseng som fungerte helt ypperlig for en familie på fire.

I tillegg er det også hengekøye på rommet som er gøy å bruke for barna.

Absolutt alle ansatte vi møtte på startet samtalen med "Hiv O' Hoi" etterfulgt av et stort smil. Dette har de virkelig trent mye på og hatt stor fokus på. Og det er med å gir den lille siste prikken over i-en.

Kjempe bra!!

Vi kommer definitivt tilbake.

2  Takk, iFers

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. august 2021

Supert sted å bo med barn, morsomme hus, veier og oppgaver for barna. Rommet var greit, men dårlig renhold. Da vi kom var det mye kliss på bord og gulv. Vi sa ifra i resepsjonen og de sendte noen til å vaske. Når vi kom tilbake var bordet rent og gulvet bedre, men langt fra bra. Veldig hyggelige ansatte.

Takk, Cathrinesy

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Vi setter pris på å høre at det er et supert sted å bo.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Vi er også glade for at dere kontakt med resepsjonen når dere oppdaget mangelen på renhold, slik at dette kunne utbedres. Vi vil melde videre til ansvarlig for renhold at dere ikke var fornøyd med utbedringen.

Anmeldt 4. august 2021

Tusen takk Abra Havn for en minnerik ferie!! Dere tok allergier på alvor. Aldri noe problem når vi spurte om noe kunne gjøres gluten og laktosefritt. Verdens beste glutenfrie Pizza på Sjørøverkroa den sorte mann. Favoritten her var risengrynsgrøt
fra den sorte Mann.
Hele AbraHavn oste sjørøver, her lå alt til rette for en riktig sjørøverferie, både med show og avslapoing.
Sjørøverfrokosten var virkelig verdt hver ei krone og mere til. Loke, Siri og Langemann laget skikkelig show for oss Landkrabber i Sverdsalen.
Sjørøverkåken var ren og inbydende. Det var rent og pent i hele AbraHavn så lenge vi var der.
Ship o'hoy!!! Vi anbefaler Abra Havn på det sterkeste.

Takk, 444ninakristing
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn! Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint og håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Det er også veldig hyggelig å høre at maten falt i smak - dette bringer vi videre til de som fortjener rosen.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi sjekket inn ca 19 på kvelden og fikk et rom som ikke var gjort rent ordentlig. Gulvene var sandete og full av smuler langs vegger og bak lenestol og nattbord og vi fant både snus, en tablett og en mellomstor lekebil liggende igjen fra forrige gjest så her har det gått litt fort. Overflater ellers virket være rene. Vi fikk også leilighet i bakerste rekke så vi hadde null utsikt til vannet, Dyreparken eller innseilingen til den sorte dame. Denne gangen var vi uheldig. Ellers et flott opphold og ungene var like fornøyd som alltid i Abrahavn.

Romtips: Veldig trange leiligheter så lønner seg pakke med minst mulig, det er dårlig plass. Knøttsmå kjøkken så de belager seg på at en spiser ute!
Takk, Merethe H

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje igjen.

Vi skjønner at det kan være skuffende å få en plassering midt i byen, hvis dere tidligere har hatt leilighet med utsikt. Abra Havn er en sjørøver-landsby med alt fra små sjarmerende toroms leiligheter til mer romslige boenheter som f. eks. Heksa Miriams Hus og Kaptein Sabeltanns suite. Noen av våre mest populære kåker er de med bryggeplassering, og hvis en ønsker dette gjelder det da å være tidlig ute.