Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Utrolig gjennomført opplevelse, med sabeltannshow, overnatting i Abra Havn og sjørøverfrokost. Fantastiske skuespillere, alt er proft til fingerspissene. Flott leilighet og gode senger. Ja, det koster, men det er verdt det. Anbefales!

Takk, 224kariannej
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Første tur til Dyreparken og overnattet i Abra Havn. Oversteg våre forventninger. Gjennomført, rent og hyggelig ansatte som tok seg tid til å hilse hver gang vi gikk forbi. Vekking av pirater hver dag, show på kvelden og rebusløp gjorde at vi følte vi fikk ekstra utbytte av å bo i parken.

Takk, Mette E

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Vi ønsker å levere et produkt som er annerledes og som skiller seg positivt ut. Her skal sjørøverdrømmer skal gå i oppfyllelse! Vi er svært takknemlige og stolte over rosende ord.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kom til en ryddig, ren og fin leilighet. Meget gode senger også. Ansatte var blide og serviceinnstilte. De lever seg virkelig inn i rollen jobben som pirat, og du kan se at de trives. Vi har vært her for første gang, men ikke siste. Smittevern er ivaretatt.

Takk, 733anett

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Abra havn er en fantastisk opplevelse for store å små, spesielt vekkingen på morgenen. Dyrt er det i høysesongen men overnattingen var verd det. I selve dureparken var det for mye kø på denne tiden så barna var skuffet. Badelandet var veldig bra å barna kunne vært der hele tiden.

Romtips: Bo ved havnen er lurt så man har utsikt til vekkingen. Vær forberedt på at det er et stykke å gå til parken.
Takk, ingelinnm

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Vi er veldig glade for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

For både store og små landkrabber, og vi kom for å bli sjørøvere for åttende gang på ni år!
For første gang sen med å bestille og endte med sjørøverkåk i bakgate, og etter å ha bodd med utsikt til vannet i alle tidligere år var det en nedtur.
Og hvor har det blitt av stemningen i Abra Havn med sydhavs-musikken? Den var ikke å høre noen av de tre dagene vi var der.
Ellers topp med sjørøvervekking, superhyggelig pirater i resepsjonen osv.
«..vi kommer alltid tilbake..»

Takk, 925stianb

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Vi skjønner da at det kan være skuffende å få en plassering midt i byen, når at dere er vant til utsikt. Abra Havn er en sjørøver-landsby med alt fra små sjarmerende toroms leiligheter til mer romslige boenheter som f. eks. Heksa Miriams Hus og Kaptein Sabeltanns suite. Noen av våre mest populære kåker er de med bryggeplassering, og hvis en ønsker dette gjelder det da å være tidlig ute.

Dine innspill om sydhavs-musikken er videresendt til sjefspiraten for Abra Havn.