eDreams
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Abra Havn er et ypperlig sted å bo for små og store sjørøvere. Man får være en del av sjørøverne og utforske en fantastisk sjørøverby. Når den Sorte Dame kommer inn og vekker alle med sang og salutt så er det ikke barne som koser seg. Det er rent og pent i byen, og leilighetene er fine. Anbefales,vi kommer igjen.

Takk, Camistra
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Utrolig gjennomført opplevelse, med sabeltannshow, overnatting i Abra Havn og sjørøverfrokost. Fantastiske skuespillere, alt er proft til fingerspissene. Flott leilighet og gode senger. Ja, det koster, men det er verdt det. Anbefales!

Takk, 224kariannej

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Første tur til Dyreparken og overnattet i Abra Havn. Oversteg våre forventninger. Gjennomført, rent og hyggelig ansatte som tok seg tid til å hilse hver gang vi gikk forbi. Vekking av pirater hver dag, show på kvelden og rebusløp gjorde at vi følte vi fikk ekstra utbytte av å bo i parken.

Takk, Mette E

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Vi ønsker å levere et produkt som er annerledes og som skiller seg positivt ut. Her skal sjørøverdrømmer skal gå i oppfyllelse! Vi er svært takknemlige og stolte over rosende ord.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kom til en ryddig, ren og fin leilighet. Meget gode senger også. Ansatte var blide og serviceinnstilte. De lever seg virkelig inn i rollen jobben som pirat, og du kan se at de trives. Vi har vært her for første gang, men ikke siste. Smittevern er ivaretatt.

Takk, 733anett

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Abra havn er en fantastisk opplevelse for store å små, spesielt vekkingen på morgenen. Dyrt er det i høysesongen men overnattingen var verd det. I selve dureparken var det for mye kø på denne tiden så barna var skuffet. Badelandet var veldig bra å barna kunne vært der hele tiden.

Romtips: Bo ved havnen er lurt så man har utsikt til vekkingen. Vær forberedt på at det er et stykke å gå til parken.
Takk, ingelinnm

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Vi er veldig glade for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.