Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi overnattet i abra havn, i selveste kaptein Sabeltann sin suite. Hotellrommet var stort og fin. Vi var 7 stk og da ble det ene badet for lite. Mange som skal bruke badet og det måtte planlegges med tid. Vi ble nokså skuffet over at det lå et stykke unna bukta hvor det var "krig" i mellom båtene og vekking om morningen. Vi trodde at vi hadde fått rom med utsikt over bukta, så dette ble vi veldig skuffet over. I tillegg håpet vi på litt fordeler som feks plass på den sorte dame. Det måtte vi stå i kø slik som alle andre.
Vi hadde bestilt sjørøverfrokost som vi ble positivt overrasket over. Maten var overraskende bra og sjørøvere hadde show under hele frokosten. De avsluttet frokosten med skattejakt for barna. Dette var en morsom opplevelse for store og små.
Til frokost fikk vi egg, bacon, bønner i tomatsaus, pølser, div pålegg, brød med tilbehør. De hadde lagt fram 5 brødskiver og 3 pk smør til 7 personer. De burde legge fram sånn at det er nok til alle med en gang.
Kort oppsummert så var det ikke noe spesielt ved å ha en suite enn et vanlig rom. Ingen fordeler. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning, men kommer nok ikke til å booke suite der igjen.

Takk, yvonnefI5408YL
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Det er leit at dere ikke var fornøyd med plasseringen av Kaptein Sabeltanns suite. Denne ligger høyere opp i terrenget enn de andre av våre leiligheter og har da en liten balkong hvor man kan se hele Abra Havn fra. I tillegg så ligger den ganske nærme de 2 parkeringsplassene som er forbeholdt denne suiten.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig! Deres innspill om å legge fram nok til alle er mottatt og sendt videre til sjefskokken i Abra Havn (det er da ikke Skalken).

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Abra Havn er et ypperlig sted å bo for små og store sjørøvere. Man får være en del av sjørøverne og utforske en fantastisk sjørøverby. Når den Sorte Dame kommer inn og vekker alle med sang og salutt så er det ikke barne som koser seg. Det er rent og pent i byen, og leilighetene er fine. Anbefales,vi kommer igjen.

Takk, Camistra

Hiv o hoi!

Vi takker for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Utrolig gjennomført opplevelse, med sabeltannshow, overnatting i Abra Havn og sjørøverfrokost. Fantastiske skuespillere, alt er proft til fingerspissene. Flott leilighet og gode senger. Ja, det koster, men det er verdt det. Anbefales!

Takk, 224kariannej

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Første tur til Dyreparken og overnattet i Abra Havn. Oversteg våre forventninger. Gjennomført, rent og hyggelig ansatte som tok seg tid til å hilse hver gang vi gikk forbi. Vekking av pirater hver dag, show på kvelden og rebusløp gjorde at vi følte vi fikk ekstra utbytte av å bo i parken.

Takk, Mette E

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Vi ønsker å levere et produkt som er annerledes og som skiller seg positivt ut. Her skal sjørøverdrømmer skal gå i oppfyllelse! Vi er svært takknemlige og stolte over rosende ord.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Kom til en ryddig, ren og fin leilighet. Meget gode senger også. Ansatte var blide og serviceinnstilte. De lever seg virkelig inn i rollen jobben som pirat, og du kan se at de trives. Vi har vært her for første gang, men ikke siste. Smittevern er ivaretatt.

Takk, 733anett

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.