Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fint og gjennomført hotell! God service, trivelige arbeidere og masse moro/aktiviteter for barn. Får ordentlig følelsen av å leve i en sjørøververden. Ved ankomst får man utdelt et oppgaveark som lar deg utforske hotellbyen og dens mange hemmeligheter. Verdt pengene!

Tips: bookes oppholdet utenfor kaptein sabeltann-showet er prisene veldig mye lavere!

Takk, Vacationer237175
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Abra havn er en fantastisk plass å overnatte for småbarns familier. Mye gøy underholdning for små og stor. Du føler du er i en ekte pirat landsby med sjørøvere rundt deg. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, annamariatveitae

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake".

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk og spennende sted å bo for liten og stor. Som å bo midt i ett eventyr.
Bra service i resepsjonen. Rent og pent rundt oss.
De som jobber der hilser med «hiv og hoi», smiler og er tilstede. Gøy med sjørøvere som går rundt i gatene.
Takk for oss

Takk, Journey04362597833

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet i abrahavn. Har bodd der en gang før, og kommer til å anbefale det for alle. Denne gangen var vi derrimot litt missfornøyd med vasken av leiligheten, då det låg igjen shampoo og engangshøvel fra tidligere beboere.

Takk, 579kamillas

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje igjen.

Vi håper at resten av deres opphold hos oss var bra.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi overnattet i abra havn, i selveste kaptein Sabeltann sin suite. Hotellrommet var stort og fin. Vi var 7 stk og da ble det ene badet for lite. Mange som skal bruke badet og det måtte planlegges med tid. Vi ble nokså skuffet over at det lå et stykke unna bukta hvor det var "krig" i mellom båtene og vekking om morningen. Vi trodde at vi hadde fått rom med utsikt over bukta, så dette ble vi veldig skuffet over. I tillegg håpet vi på litt fordeler som feks plass på den sorte dame. Det måtte vi stå i kø slik som alle andre.
Vi hadde bestilt sjørøverfrokost som vi ble positivt overrasket over. Maten var overraskende bra og sjørøvere hadde show under hele frokosten. De avsluttet frokosten med skattejakt for barna. Dette var en morsom opplevelse for store og små.
Til frokost fikk vi egg, bacon, bønner i tomatsaus, pølser, div pålegg, brød med tilbehør. De hadde lagt fram 5 brødskiver og 3 pk smør til 7 personer. De burde legge fram sånn at det er nok til alle med en gang.
Kort oppsummert så var det ikke noe spesielt ved å ha en suite enn et vanlig rom. Ingen fordeler. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning, men kommer nok ikke til å booke suite der igjen.

Takk, yvonnefI5408YL

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Det er leit at dere ikke var fornøyd med plasseringen av Kaptein Sabeltanns suite. Denne ligger høyere opp i terrenget enn de andre av våre leiligheter og har da en liten balkong hvor man kan se hele Abra Havn fra. I tillegg så ligger den ganske nærme de 2 parkeringsplassene som er forbeholdt denne suiten.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig! Deres innspill om å legge fram nok til alle er mottatt og sendt videre til sjefskokken i Abra Havn (det er da ikke Skalken).