Anmeldt 10. august 2021

Veldig fint konsept som spesielt de små satte stor pris på. Det samme gjaldt nok også foreldrene.
Ypperlige rom, veldig fint, har det du trenger, og vel så det. Gode senger og god plass for familie. ¨
Kommer mer enn gjerne tilbake.

Takk, 1985alexander
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fint og gjennomført hotell! God service, trivelige arbeidere og masse moro/aktiviteter for barn. Får ordentlig følelsen av å leve i en sjørøververden. Ved ankomst får man utdelt et oppgaveark som lar deg utforske hotellbyen og dens mange hemmeligheter. Verdt pengene!

Tips: bookes oppholdet utenfor kaptein sabeltann-showet er prisene veldig mye lavere!

Takk, Vacationer237175

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Abra havn er en fantastisk plass å overnatte for småbarns familier. Mye gøy underholdning for små og stor. Du føler du er i en ekte pirat landsby med sjørøvere rundt deg. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, annamariatveitae

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake".

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk og spennende sted å bo for liten og stor. Som å bo midt i ett eventyr.
Bra service i resepsjonen. Rent og pent rundt oss.
De som jobber der hilser med «hiv og hoi», smiler og er tilstede. Gøy med sjørøvere som går rundt i gatene.
Takk for oss

Takk, Journey04362597833

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet i abrahavn. Har bodd der en gang før, og kommer til å anbefale det for alle. Denne gangen var vi derrimot litt missfornøyd med vasken av leiligheten, då det låg igjen shampoo og engangshøvel fra tidligere beboere.

Takk, 579kamillas

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje igjen.

Vi håper at resten av deres opphold hos oss var bra.