Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fint opphold og kult konsept!! Men jeg synes det er synd at ikke selveste Kaptein Sabeltann er med på vekkingen når man velger å bo i Abra Havn.
I tillegg sto det at sjørøvere skulle være rundt i gatene fra 18.00-19.00, men når vi kom ut ca 18.30 var de alle forsvunnet. Det var to ting barna ble skuffet over.
Misfornøyd med å måtte legge på laken selv med de prisene man betaler. Det rene dynetrekket var lagt rett på madrassen.

Takk, MayHW
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint.

Litt om vår underholdningspolicy: Vi får mange spørsmål rundt dette og håper dette kan hjelpe å forklare hvorfor vi gjør som vi gjør: Vi ønsker å tilby et lekent og profesjonelt sjørøverunivers og er svært opptatt av kvaliteten på vår presenterte underholdning - og går ikke på kompromiss med dette. Derfor er det viktig for oss at dersom Selveste Kongen på Havet dukker opp i Abra Havn, så skal det være i egen person, og ikke en blek kopi!

Dine tilbakemeldinger kveldsunderholdningen og sjørøverne som forsvant, er sendt videre til ansvarlig for underholdningen.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra konsept, men mot slutten av høysesongen virker det som sjørøverne hadde mistet litt gnist. Har vært mer entusiasme og glede over tidligere besøk en årets. Litt lite aktivitet i forhold til prisen. Barna var litt skuffet denne gangen.

Romtips: Ta med mat selv, men husk at det ikke er stekeovn i leiligheten.
Takk, SiEdHo
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Det er leit å høre at opplevelsen deres denne gangen ikke ble helt som forventet i forhold til aktivitet. Vi håper at resten av oppholdet var bra.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Ingen tvil om at vi skal tilbake hit!
Rommene var fine og rene, det var masse fint å se og bra med aktiviteter for ungene. Sjørøvere var tilstede både morgen og kveld og gjorde stemningen helt magisk. sjørøver frokost koster ekstra men absolutt verdt pengene, utrolig underholdene både for liten og stor.
Maten var også veldig god her.

Takk, tinekarinaj

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Sabeltann-suiten var veldig kult dekorert, vel gjennomførte detaljer. Synd at man ikke får med deg vekking fra balkongen.

God Jensen-seng på hovedsoverommet. Romslig bad med såper fra Rituals.

Minus: kjøkkenet var vel lite, skulle hatt litt mer benkeplass. Sluket på badet var delvis tett. Oppvaskmaskinen var ikke tømt fra forrige gjest, få oppvasktabletter (2 stk ikke nok). Skulle ønske kjøkkenet hadde stekeovn og kjøleskap med liten fryserdel.

Romtips: Sabeltann-suiten har egen parkeringsplass bak
Takk, AnonymousNorway

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen under oppholdet om at sluket var tett, slik at vi kunne utbedre dette. Det samme gjaldt hvis dere trengte flere oppvasktabletter.

Når det gjelder oppvaskmaskinen blir denne satt på av tidligere gjester, og pga tid denne tar blir den ikke ryddet ut av før neste ankomst.

Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 10. august 2021

Kjempe morsomt og gjennomført konsept. Spesielt veldig spennende for barna med sjørøvere og mye annet spennende. Kjempe god service fra alle ansatte vi møtte under oppholdet. Vi kommer tilbake en annen gang!

Takk, 134ericar

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.