Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Svært barnevennlig. Kult tema. Solid bygd. Fint med leilighet for familie. Mange gode opplevelser. Fantastisk service. Kort sagt hadde vi en kjempefin ferie for store og små. Vi bor garantert her ved neste besøk!anbefaler alle barnefamilier å bo her.

Romtips: Vi var der i skuldersesongen. Mindre folk som er bra, men går glipp av kaptein Sabeltannshowet. Allikevel masse fine sjørøveropplevelser.
Takk, MaritMjelde
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fint opphold bortsett fra at det var skjeggkre/sølvkre på rommet, noe som medførte en demper på kvalitetsfølelsen. Ansatte var klar over problemet men opplyste ikke oss om dette. Uheldig. Rommet ble vasket og en ny felle ble lagt på soverom og bad, men skaden var gjort og det ble ikke tilbudt noe kompensasjon. Usikker på om vi velger Abra Havn som overnattingssted neste gang.

Takk, 555ksenias
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss.

Det var leit å høre at dere oppdaget skjeggkre i leiligheten. Selv om skjeggkre kan være ekle og oppleves som ubehagelig og sjenerende, så gjør lite skade i boliger. Man kan med enkle grep forhindre å få de med seg hjem fra ferie, bl.a. med å gå over koffert med hårføner eller vaske klær på minst 50 grader når man kommer hjem, eventuelt vask 40 grader med såpe tar også livet av skjeggkre veldig effektivt. Har man derimot klær som ikke tåler vask kan man riste det og lufte ute eller fryse i 12 timer.

Likevel, skjeggkre er «harmløse» dyr som lett fjernes med normal vask eller riste tøy, dersom det skulle være noen dyr i/på disse. Men skjeggkre oppsøker normalt ikke tøy.

Dessverre er det blitt slik i Norge, at disse dyrene er et tilbakevennende problem, både i hoteller og i norske hjem. Heldigvis har vi ikke opplevd mye av dette hos oss. Og når vi gjør det, blir Anticimex koblet inn.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt, eventuelt da på ett av våre andre overnattingssteder.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fint opphold og kult konsept!! Men jeg synes det er synd at ikke selveste Kaptein Sabeltann er med på vekkingen når man velger å bo i Abra Havn.
I tillegg sto det at sjørøvere skulle være rundt i gatene fra 18.00-19.00, men når vi kom ut ca 18.30 var de alle forsvunnet. Det var to ting barna ble skuffet over.
Misfornøyd med å måtte legge på laken selv med de prisene man betaler. Det rene dynetrekket var lagt rett på madrassen.

Takk, MayHW

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det fint.

Litt om vår underholdningspolicy: Vi får mange spørsmål rundt dette og håper dette kan hjelpe å forklare hvorfor vi gjør som vi gjør: Vi ønsker å tilby et lekent og profesjonelt sjørøverunivers og er svært opptatt av kvaliteten på vår presenterte underholdning - og går ikke på kompromiss med dette. Derfor er det viktig for oss at dersom Selveste Kongen på Havet dukker opp i Abra Havn, så skal det være i egen person, og ikke en blek kopi!

Dine tilbakemeldinger kveldsunderholdningen og sjørøverne som forsvant, er sendt videre til ansvarlig for underholdningen.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra konsept, men mot slutten av høysesongen virker det som sjørøverne hadde mistet litt gnist. Har vært mer entusiasme og glede over tidligere besøk en årets. Litt lite aktivitet i forhold til prisen. Barna var litt skuffet denne gangen.

Romtips: Ta med mat selv, men husk at det ikke er stekeovn i leiligheten.
Takk, SiEdHo

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn. Det er leit å høre at opplevelsen deres denne gangen ikke ble helt som forventet i forhold til aktivitet. Vi håper at resten av oppholdet var bra.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Ingen tvil om at vi skal tilbake hit!
Rommene var fine og rene, det var masse fint å se og bra med aktiviteter for ungene. Sjørøvere var tilstede både morgen og kveld og gjorde stemningen helt magisk. sjørøver frokost koster ekstra men absolutt verdt pengene, utrolig underholdene både for liten og stor.
Maten var også veldig god her.

Takk, tinekarinaj

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.