Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hele Abra Havn var et veldig fint område. Morsomt med sjørøvere i gatene og vekking av Den Sorte Dame på morgenen. Leiligheten hadde akkurat det vi trengte i tillegg var det en fin gåtur til dyreparken og egen inngang. Morsomt for både store og små.

Takk, louisehZ5355EF
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Hadde 2 dagers pass og lå i Abra Havn. Jeg må si jeg er glad for at barna ikke ville ta noe annet enn tømerrenna. Det var lange køer overalt, selv om fellesferien var ferdig. Vi hadde første måltid på pizzarestauranten i Sabeltanns Land. Vi måtte vente ca en time på maten, selv om det ikke var så mange gjester. Pizzaen var god, men overpriset. Da vi kom i leiligheten i Abra Havn virket den grei, men veldig mørk (alt innvendig var i mørke brunt).
Vi valgte å gå på buffeten i restauranten der. Rett over 1000kr for 2 voksne og 2 barn. Det var ikke mange rettene, men de vi smakte var gode. Desserten var skuffende. Det var gele og panna cotta i glass på babymat størrelse, som igjen var 1/4 fylt. Det var kun sorbet kuleis (den andre var tom). Sammenlignet med buffeten på Color Line som er nærmeste sammenligning (monopol på priser og mattilbud) var det langt fra verdt den stive prisen.
Da vi skulle legge oss fant vi ut at toalettet i leiligheten ikke tok skikkelig unna. Men mtp tidspunktet orket vi ikke klage. Kona og minsten lå i dobbelsenga, eldstemann lå i køysenga på det andre tommet, og jeg lå på sovesofaen. Det skulle jeg aldri gjort..... Sentralventilasjonen var så høylytt at den kunne sammenlignes med en kjøkkenventilator på laveste nivå. Jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg våknet under natta.
2. dagen hadde vi bestilt frokostposer. Disse bestod av rundstykker, smør, ost, og blåbær (!!!!??) syltetøy, samt juice. Rundstykkene var så tørre at de vokste i munnen. Vi spiste bare ett hver.
Så så vi frem mot å kunne få gå inn i parken 1 time tidligere. Det var en skuffelse. Nesten ingenting var åpent (inkl alle plasser med dyr der det var dører inn) Vel, vi så oss om etter en plass å spise siden vi ikke hadde blitt mette av frokosten. Men det var forgjeves, for ingen spisesteder åpnet før kl 11.
Denne turen ble utført under Covid 19 tiltak, så begge voksne følte i tillegg på en ekstremt upersonlig opplevelse i parken. Jeg tør ikke engang tenke på hvordan køene hadde vært under vanlige forhold

Takk, sveinskaara
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er veldig leit at dette er etterlatt inntrykk etter et besøk hos oss. Flere av disse utfordringene, som køsystemer og lange køer, er forhåpentligvis borte hvis pandemien er over, slik at vi igjen kan levere gode opplevelser.

Jeg ser vi har litt forbedringspotensiale på et par punkter her, og det meldes videre til rette avdelinger.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi er svært fornøyde med oppholdet i Abra Havn. Rent og passe store leiligheter. Fantastisk personal og sjørøver crew! Å bli vekket av sjørøverne på morgenen er et absolutt høydepunkt. Fine levesteder rundt på område og et spennende sted å utforske sammen.

Takk, Kh1233

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Svært barnevennlig. Kult tema. Solid bygd. Fint med leilighet for familie. Mange gode opplevelser. Fantastisk service. Kort sagt hadde vi en kjempefin ferie for store og små. Vi bor garantert her ved neste besøk!anbefaler alle barnefamilier å bo her.

Romtips: Vi var der i skuldersesongen. Mindre folk som er bra, men går glipp av kaptein Sabeltannshowet. Allikevel masse fine sjørøveropplevelser.
Takk, MaritMjelde

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fint opphold bortsett fra at det var skjeggkre/sølvkre på rommet, noe som medførte en demper på kvalitetsfølelsen. Ansatte var klar over problemet men opplyste ikke oss om dette. Uheldig. Rommet ble vasket og en ny felle ble lagt på soverom og bad, men skaden var gjort og det ble ikke tilbudt noe kompensasjon. Usikker på om vi velger Abra Havn som overnattingssted neste gang.

Takk, 555ksenias

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss.

Det var leit å høre at dere oppdaget skjeggkre i leiligheten. Selv om skjeggkre kan være ekle og oppleves som ubehagelig og sjenerende, så gjør lite skade i boliger. Man kan med enkle grep forhindre å få de med seg hjem fra ferie, bl.a. med å gå over koffert med hårføner eller vaske klær på minst 50 grader når man kommer hjem, eventuelt vask 40 grader med såpe tar også livet av skjeggkre veldig effektivt. Har man derimot klær som ikke tåler vask kan man riste det og lufte ute eller fryse i 12 timer.

Likevel, skjeggkre er «harmløse» dyr som lett fjernes med normal vask eller riste tøy, dersom det skulle være noen dyr i/på disse. Men skjeggkre oppsøker normalt ikke tøy.

Dessverre er det blitt slik i Norge, at disse dyrene er et tilbakevennende problem, både i hoteller og i norske hjem. Heldigvis har vi ikke opplevd mye av dette hos oss. Og når vi gjør det, blir Anticimex koblet inn.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt, eventuelt da på ett av våre andre overnattingssteder.