Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjekk plass for barna, her var det mye og utforske for dem. Ekstra spennende med sjørøverne som kom om morgenen, og showet som de hadde på ettermiddagen. Ved ankomst fikk barna et kart med oppgaver som de kunne løse for å bli en ekte sjørøver det var veldig stas! Eneste negative var at det var veldig lytt fra 2 etasje, da vi bodde i 1 etasje.

Takk, annemariew663
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Alt i alt en super opplevelse, for hele familien (voksne også). Supert miljø og veldig flinke sjørøvere som virkelig lever seg inn i rollene. Alle vi møtte på i parken var positive og service innstilt. Om det er noe å sette fingen på er det at etter 4 dager i parken savnet vi noe annet å spise enn hamburger / pølse / pizza / popcorn. Kunne med fordel vært noe annet å spise litt lettere tilgjengelig / flere steder enn det er idag. Men totalopplevelsen er uansett topp. (Ta med litt brød/rundstykker og noe pålegg i en kjølebag :-)

Takk, malmom2021
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Det er også spisesteder i Dyreparken som serverer andre ting enn hamburger/pølse/pizza/popcorn, som f.eks Woken som serverer ulike wokretter (vegan, kylling eller biff), med friske grønnsaker og nudler eller Setra som har varmende husmannskost til både store og små.

Hvilke spisteder som har åpent er avhengig av sesong dere besøker parken. Dere kan lese om alle våre spisesteder her: https://www.dyreparken.no/spisesteder/

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hele Abra Havn var et veldig fint område. Morsomt med sjørøvere i gatene og vekking av Den Sorte Dame på morgenen. Leiligheten hadde akkurat det vi trengte i tillegg var det en fin gåtur til dyreparken og egen inngang. Morsomt for både store og små.

Takk, louisehZ5355EF

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Hadde 2 dagers pass og lå i Abra Havn. Jeg må si jeg er glad for at barna ikke ville ta noe annet enn tømerrenna. Det var lange køer overalt, selv om fellesferien var ferdig. Vi hadde første måltid på pizzarestauranten i Sabeltanns Land. Vi måtte vente ca en time på maten, selv om det ikke var så mange gjester. Pizzaen var god, men overpriset. Da vi kom i leiligheten i Abra Havn virket den grei, men veldig mørk (alt innvendig var i mørke brunt).
Vi valgte å gå på buffeten i restauranten der. Rett over 1000kr for 2 voksne og 2 barn. Det var ikke mange rettene, men de vi smakte var gode. Desserten var skuffende. Det var gele og panna cotta i glass på babymat størrelse, som igjen var 1/4 fylt. Det var kun sorbet kuleis (den andre var tom). Sammenlignet med buffeten på Color Line som er nærmeste sammenligning (monopol på priser og mattilbud) var det langt fra verdt den stive prisen.
Da vi skulle legge oss fant vi ut at toalettet i leiligheten ikke tok skikkelig unna. Men mtp tidspunktet orket vi ikke klage. Kona og minsten lå i dobbelsenga, eldstemann lå i køysenga på det andre tommet, og jeg lå på sovesofaen. Det skulle jeg aldri gjort..... Sentralventilasjonen var så høylytt at den kunne sammenlignes med en kjøkkenventilator på laveste nivå. Jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg våknet under natta.
2. dagen hadde vi bestilt frokostposer. Disse bestod av rundstykker, smør, ost, og blåbær (!!!!??) syltetøy, samt juice. Rundstykkene var så tørre at de vokste i munnen. Vi spiste bare ett hver.
Så så vi frem mot å kunne få gå inn i parken 1 time tidligere. Det var en skuffelse. Nesten ingenting var åpent (inkl alle plasser med dyr der det var dører inn) Vel, vi så oss om etter en plass å spise siden vi ikke hadde blitt mette av frokosten. Men det var forgjeves, for ingen spisesteder åpnet før kl 11.
Denne turen ble utført under Covid 19 tiltak, så begge voksne følte i tillegg på en ekstremt upersonlig opplevelse i parken. Jeg tør ikke engang tenke på hvordan køene hadde vært under vanlige forhold

Takk, sveinskaara

Hiv o hoi!

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er veldig leit at dette er etterlatt inntrykk etter et besøk hos oss. Flere av disse utfordringene, som køsystemer og lange køer, er forhåpentligvis borte hvis pandemien er over, slik at vi igjen kan levere gode opplevelser.

Jeg ser vi har litt forbedringspotensiale på et par punkter her, og det meldes videre til rette avdelinger.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi er svært fornøyde med oppholdet i Abra Havn. Rent og passe store leiligheter. Fantastisk personal og sjørøver crew! Å bli vekket av sjørøverne på morgenen er et absolutt høydepunkt. Fine levesteder rundt på område og et spennende sted å utforske sammen.

Takk, Kh1233