Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for både store og små. Barnet er snart 3 år og elsket virkelig oppholdet. Det skjedde stadig noe og det var flere morsomme flotte ting å være med på. Morsomt med oppgavene man må løse for å bli en ekte sjørøver. Skuespill på ettermiddag og frokost med sjørøverne kan nevnes dom spesielt bra. Vekking kl 08 var utrolig artig for oss alle.

Romtips: Vi var der i skiftet mellom høysesong og lavsesong. Det var veldig greit. Selv om frokost med sjørøvere kan føles dyrt, så er det verdt det!
Takk, 299kirstik
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig!

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som for første gang skulle sove i Abra Havn og vi fikk virkelig valuta for pengene. Vi er superfornøyd med oppholdet, showene i Abra Havn til frokost og kvelds og maten var helt ok. Et lite ønske er kanskje at mat for gluten-allergikere (og andre allergikere) kan bli bedre. Variasjonen blandt mat til barna kan også bedres.
Vi ønsker å klage på rengjøringen i vår leilighet. Vi fikk desverre en leilighet som var dårlig støvsugd, var sandkorn og støv midt på gulvet, og for ikke å snakke om under sengene og under og i sofaen. Er ikke så mange lagringsplassen for kofferter og bagger enn under sengen, og med en baby på gulvet oppdaget i dette veldig fort. Baby-spisestolen var nok ikke vasket eller rengjort på lange lange tider for den var full av gammel mat. Håndtak, speil og knagger på badet var møkkete, støvete og ikke blitt rengjort mener nå jeg.
Vi tok kontakt på ankomstdagen med en ansatt gutt/mann som holdt på med renhold for å si ifra at vi ønsket bedring, men ingenting ble gjort.
Vi kommer garantert tilbake til dere ved en senere anledning, men ønsker å si ifra til dere slik at andre ikke opplever dette og slik at dette blir tatt tak i. Renhold er spesielt viktig under denne pandemien.

På gjensyn!

- Familien Haugen.

Takk, TonjeogKim

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi er veldig glade for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Det er veldig leit at renhold denne gangen ikke holdt den standarden vi streber etter å opprettholde. Dette har jeg tatt videre med avdelingslederne for renhold og resepsjonen, da det burde vært bedre kvalitetssikring både i forkant av deres besøk og også da dere ga beskjed om mangler.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Flott familiehotell med mye spennende for barna.
Gode senger, liten kjøkkendel i stua, flott med separate soverom, bra standard på badet.

Anbefaler sjørøverfrokosten.

Like kort å gå langs vannet, som langs veien.

Rett og slett magisk for små sjørøvere!

Romtips: Kan være greit med litt selvhushold om man skal være der over flere dager (frokost og lunsj/middag). Presskanne og vannkoker på vårt rom.
Takk, Katrine332
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss og håper håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Gøy å høre at dere likte sjørøverfrokosten vår - den er veldig populær og et godt minne for alle.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjekk plass for barna, her var det mye og utforske for dem. Ekstra spennende med sjørøverne som kom om morgenen, og showet som de hadde på ettermiddagen. Ved ankomst fikk barna et kart med oppgaver som de kunne løse for å bli en ekte sjørøver det var veldig stas! Eneste negative var at det var veldig lytt fra 2 etasje, da vi bodde i 1 etasje.

Takk, annemariew663

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Alt i alt en super opplevelse, for hele familien (voksne også). Supert miljø og veldig flinke sjørøvere som virkelig lever seg inn i rollene. Alle vi møtte på i parken var positive og service innstilt. Om det er noe å sette fingen på er det at etter 4 dager i parken savnet vi noe annet å spise enn hamburger / pølse / pizza / popcorn. Kunne med fordel vært noe annet å spise litt lettere tilgjengelig / flere steder enn det er idag. Men totalopplevelsen er uansett topp. (Ta med litt brød/rundstykker og noe pålegg i en kjølebag :-)

Takk, malmom2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Det er også spisesteder i Dyreparken som serverer andre ting enn hamburger/pølse/pizza/popcorn, som f.eks Woken som serverer ulike wokretter (vegan, kylling eller biff), med friske grønnsaker og nudler eller Setra som har varmende husmannskost til både store og små.

Hvilke spisteder som har åpent er avhengig av sesong dere besøker parken. Dere kan lese om alle våre spisesteder her: https://www.dyreparken.no/spisesteder/