Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Helt super, men kaptein sabeltann var savnet av mine barn på 5 og 6 år og de var skuffet da han ikke dukket opp. Forstår at det var utenfor sesong, men det hadde kostet en annen skuespiller noen få kalorier ekstra å kle seg ut som sabeltann på den sorte dame om morgenen. Ungene hadde ikke merket store forskjellen. Håper dette kan gjøres noe med for andre barn som kommer utenfor sesong fremover. Ellers var det tipp topp.

Takk, mariehha
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det tipp topp.

Litt om vår underholdningspolicy: Vi får mange spørsmål rundt dette og håper dette kan hjelpe å forklare hvorfor vi gjør som vi gjør: Vi ønsker å tilby et lekent og profesjonelt sjørøverunivers og er svært opptatt av kvaliteten på vår presenterte underholdning - og går ikke på kompromiss med dette. Derfor er det viktig for oss at dersom Selveste Kongen på Havet dukker opp i Abra Havn, så skal det være i egen person, og ikke en blek kopi!

Anmeldt 21. august 2021

Fin leilighet og gøy med oppgaver for barna. Det var også veldig stas at Den Sorte Dame kom hver morgen og andre sjørøvere på kvelden. Bra show på Ildprøveplassen.
Pizzalevering til leiligheten gikk veldig fort, og pizzaen var god.
Sjørøverfrokost anbefales absolutt!

Romtips: Sjøutsikt er fint når skuta kommer.
Takk, sirisleir
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig moro å høre at dere har hatt det bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Gøy å høre at dere likte sjørøverfrokosten vår - den er veldig populær og et godt minne for alle.

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for både store og små. Barnet er snart 3 år og elsket virkelig oppholdet. Det skjedde stadig noe og det var flere morsomme flotte ting å være med på. Morsomt med oppgavene man må løse for å bli en ekte sjørøver. Skuespill på ettermiddag og frokost med sjørøverne kan nevnes dom spesielt bra. Vekking kl 08 var utrolig artig for oss alle.

Romtips: Vi var der i skiftet mellom høysesong og lavsesong. Det var veldig greit. Selv om frokost med sjørøvere kan føles dyrt, så er det verdt det!
Takk, 299kirstik

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig!

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som for første gang skulle sove i Abra Havn og vi fikk virkelig valuta for pengene. Vi er superfornøyd med oppholdet, showene i Abra Havn til frokost og kvelds og maten var helt ok. Et lite ønske er kanskje at mat for gluten-allergikere (og andre allergikere) kan bli bedre. Variasjonen blandt mat til barna kan også bedres.
Vi ønsker å klage på rengjøringen i vår leilighet. Vi fikk desverre en leilighet som var dårlig støvsugd, var sandkorn og støv midt på gulvet, og for ikke å snakke om under sengene og under og i sofaen. Er ikke så mange lagringsplassen for kofferter og bagger enn under sengen, og med en baby på gulvet oppdaget i dette veldig fort. Baby-spisestolen var nok ikke vasket eller rengjort på lange lange tider for den var full av gammel mat. Håndtak, speil og knagger på badet var møkkete, støvete og ikke blitt rengjort mener nå jeg.
Vi tok kontakt på ankomstdagen med en ansatt gutt/mann som holdt på med renhold for å si ifra at vi ønsket bedring, men ingenting ble gjort.
Vi kommer garantert tilbake til dere ved en senere anledning, men ønsker å si ifra til dere slik at andre ikke opplever dette og slik at dette blir tatt tak i. Renhold er spesielt viktig under denne pandemien.

På gjensyn!

- Familien Haugen.

Takk, TonjeogKim

Hiv o hoi!

Tusen takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi er veldig glade for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Det er veldig leit at renhold denne gangen ikke holdt den standarden vi streber etter å opprettholde. Dette har jeg tatt videre med avdelingslederne for renhold og resepsjonen, da det burde vært bedre kvalitetssikring både i forkant av deres besøk og også da dere ga beskjed om mangler.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Flott familiehotell med mye spennende for barna.
Gode senger, liten kjøkkendel i stua, flott med separate soverom, bra standard på badet.

Anbefaler sjørøverfrokosten.

Like kort å gå langs vannet, som langs veien.

Rett og slett magisk for små sjørøvere!

Romtips: Kan være greit med litt selvhushold om man skal være der over flere dager (frokost og lunsj/middag). Presskanne og vannkoker på vårt rom.
Takk, Katrine332

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss og håper håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.