Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde med vårt barnebarn på 3,5 år, på en overnatting med frokost med piratene. Det var helt magisk! Vi var i en boble hele tiden, selv om minstemann er av den forsiktige typen og litt redd av seg. Det ble mye henda på ørene og opp i fanget, men det er kun fordi mennesker som snakker høyt er skummelt. Selve oppholdet var bare helt topp! Fantastisk at til og med rengjørings hjelperne også alltid var beredt og avga sitt HIV o'hoi når man kom forbi! Det eneste minuset, var at selv etpar dager etter besøket, sa man fortsatt HIV o'hoi til hilsen når man møtte på folk, og man våknet med, enten det var på natta eller til morningen, "...da er det beste i verden, å være pirat!"

Takk, ingeram7
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn! Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

"Livet er herlig når du er fri og frank. Når kista er full er deilig og drive dank. Når vinden blafrer i seilet - og kroppen er mett og lat. Da er det BEST i verden å være pirat!"

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Nydelig leilighet, så nærmest ny ut (mtp slitasje osv), veldig rent og pent!! Alt man behøver med et lite kjøkken, stort bad, gode senger og ikke minst en fantastisk atmosfære! Anbefales på det sterkeste!

Takk, IngridK8

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Helt super, men kaptein sabeltann var savnet av mine barn på 5 og 6 år og de var skuffet da han ikke dukket opp. Forstår at det var utenfor sesong, men det hadde kostet en annen skuespiller noen få kalorier ekstra å kle seg ut som sabeltann på den sorte dame om morgenen. Ungene hadde ikke merket store forskjellen. Håper dette kan gjøres noe med for andre barn som kommer utenfor sesong fremover. Ellers var det tipp topp.

Takk, mariehha

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det tipp topp.

Litt om vår underholdningspolicy: Vi får mange spørsmål rundt dette og håper dette kan hjelpe å forklare hvorfor vi gjør som vi gjør: Vi ønsker å tilby et lekent og profesjonelt sjørøverunivers og er svært opptatt av kvaliteten på vår presenterte underholdning - og går ikke på kompromiss med dette. Derfor er det viktig for oss at dersom Selveste Kongen på Havet dukker opp i Abra Havn, så skal det være i egen person, og ikke en blek kopi!

Anmeldt 21. august 2021

Fin leilighet og gøy med oppgaver for barna. Det var også veldig stas at Den Sorte Dame kom hver morgen og andre sjørøvere på kvelden. Bra show på Ildprøveplassen.
Pizzalevering til leiligheten gikk veldig fort, og pizzaen var god.
Sjørøverfrokost anbefales absolutt!

Romtips: Sjøutsikt er fint når skuta kommer.
Takk, sirisleir
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Veldig moro å høre at dere har hatt det bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Gøy å høre at dere likte sjørøverfrokosten vår - den er veldig populær og et godt minne for alle.

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for både store og små. Barnet er snart 3 år og elsket virkelig oppholdet. Det skjedde stadig noe og det var flere morsomme flotte ting å være med på. Morsomt med oppgavene man må løse for å bli en ekte sjørøver. Skuespill på ettermiddag og frokost med sjørøverne kan nevnes dom spesielt bra. Vekking kl 08 var utrolig artig for oss alle.

Romtips: Vi var der i skiftet mellom høysesong og lavsesong. Det var veldig greit. Selv om frokost med sjørøvere kan føles dyrt, så er det verdt det!
Takk, 299kirstik

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Hyggelig å høre at dere fikk med dere en skikkelig sjørøverfrokost! Vi håper både dødningshodevaflene og rottesuppen smakte fortreffelig!