Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Første inntrykk var kjempe bra, for en opplevelse bare å komme inn i Abra Havn. Serviceorientert personal som hjalp med feilbestilling.
Hvis jeg skulle ha trukket ned på noe, så var det vanskelig med barnevogn når vi måtte opp til 2etg, hard sofa å sove på, og litt lite informasjon om de tingene som var stengt i Dyreparken. Men alt i alt værdt pengene ved å bo i abra havn. Herlig med oppvekking av sjørøvere, aktive sjørøvere igjennom dagen, samt skattekart som sysselsatte de som var litt eldre i flokken så den minste og eldste fikk skappet av litt.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Meander246711
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn. Vi er veldig glade for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger.

Vi har dessverre ikke noe kalender som viser hva som er stengt i Dyreparken. Vår aktivitetskalender viser istedet hva som er åpent på den ønskede datoen. Den finner dere på vår nettside.

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Vi bestilte en reise hit komplett med overnatting og inngang til begge parker tidlig i april og vi fikk beskjed om at det ikke gikk noe show på tidspunktet vi bestilte. Og det var helt i orden.
Men vi fikk ingen informasjon om at alle attraksjoner/karuseller og kiosker skulle være stengt!
Og at det kun var innedelen på badelandet som var åpent.

Det er ok at det blir gjort endringer i hva som er åpent i forhold til sesong, men det MÅ informeres bedre! Vi hadde med oss en 4 åring som ble utrolig skuffa!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Jonas_Jondal

Hiv o hoi!

Det er leit å høre at opplevelsen deres denne gangen ikke ble som forventet. Vi prøver via flere kanaler å informere om hva som skjer i Dyreparken - da vi har et stort og variert program som er ulikt i ukedager, helger og ferier. Når man bestiller får man opp en indikasjon på aktivitetsnivået og en direktelink til underholdningsprogrammet, som vi også har i bekreftelsen man får når man har bestilt. Dere finner den også på vår nettside.

Du skriver ikke noe om hvordan overnattingen i Abra Havn var, men vi håper at dere hadde et bra opphold her.

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse. Kjempe fine rom, veldig gjennomført stil både utenfor og inne i leilighetene.
Akebanen i skallen var en favoritt.
Veldig gøy at Sabeltanns skip kom helt inn i abra havn. Kjempe opplevelse for både barn og voksne. Anbefales

Takk, dollar123
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad! Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss og og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde med vårt barnebarn på 3,5 år, på en overnatting med frokost med piratene. Det var helt magisk! Vi var i en boble hele tiden, selv om minstemann er av den forsiktige typen og litt redd av seg. Det ble mye henda på ørene og opp i fanget, men det er kun fordi mennesker som snakker høyt er skummelt. Selve oppholdet var bare helt topp! Fantastisk at til og med rengjørings hjelperne også alltid var beredt og avga sitt HIV o'hoi når man kom forbi! Det eneste minuset, var at selv etpar dager etter besøket, sa man fortsatt HIV o'hoi til hilsen når man møtte på folk, og man våknet med, enten det var på natta eller til morningen, "...da er det beste i verden, å være pirat!"

Takk, ingeram7

Hiv o hoi!

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn! Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

"Livet er herlig når du er fri og frank. Når kista er full er deilig og drive dank. Når vinden blafrer i seilet - og kroppen er mett og lat. Da er det BEST i verden å være pirat!"

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Nydelig leilighet, så nærmest ny ut (mtp slitasje osv), veldig rent og pent!! Alt man behøver med et lite kjøkken, stort bad, gode senger og ikke minst en fantastisk atmosfære! Anbefales på det sterkeste!

Takk, IngridK8

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.