Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

En helt super opplevelse for både store og små!

Skumle Dager gjorde en ellers ganske stille park spennende! Favoritter blant det skumle var helt klart Lavvoen tett etterfulgt av Slakteren og Den Gamle Damen/ Heksa.

Ungene elsket også Jungelbob - en selvgående berg og dalbane der man bremset selv! Da vi var i parken testet de ut et nytt køsystem kalt Superkø. Selv om ideen og tanken bak er genial: - registrer deg i en digital kø i Dyrepark Appen og kom tilbake når det er 0 minutter igjen - Så var det vanskelig å gjennomføre i praksis. Noen greide å snike seg til flere turer ved å vise samme kode flere ganger...
Æ En helt super opplevelse for både store og små!

Største opplevelsen var nok å bo i Abra Havn, og å bli vekket av sjørøverne kl 8. Alle ansatte hilste deg med 'Hiv O'Hoi istedet for hei/ velkommen.

Selv om det var ca 2-3000 besøkende hver dag, virket ikke parken overfylt. Det var godt at det var såpass rolig, men skuffelsen over å finne Kardemomme By øde og alle kaffebarer, samt endel boder stengt ødela likevel litt av opplevelsen. Siden høsten er lavsesong er det kanskje litt forståelig, men likevel er høstferien klassifisert som høysesong...

Totalt sett en super, helhetlig opplevelse, som våre nesten tenåringer digget! Dersom vi kommer tilbake (pga alderen til barna - passer helt klart best for barn opp til 13-14) kommer vi helt klart til å bo i Abra Havn igjen!

Totalt sett en veldig moro og skummel høstferie!

Hiv o'hoi!

Takk, qvistk2021
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Det er leit å høre at opplevelsen deres i Dyreparken denne gangen ikke ble helt som forventet. Vi prøver via flere kanaler å informere om hva som skjer og hva som er åpent i Dyreparken - da vi har et stort og variert program som er ulikt i ukedager, helger og ferier. Når man bestiller får man opp en indikasjon på aktivitetsnivået og en direktelink til underholdningsprogrammet, som vi også har i bekreftelsen man får når man har bestilt. Den ligger også på vår nettside.

Anmeldt 5. oktober 2021 via mobile enheter

Nøkkelen fungerte ikke da vi kom til rommet.
De nevnte ikke parkering ved innsjekk, så det ble glemt.
Møkkete kniv i kjøkkenskuffen.
Halvfull brusflaske liggende mellom madrass og vegg. Hvordan klarte de re opp senga uten å se den?
Hårspenne under bordet.
Kjøleskapet lukter vondt.
Hengekøya er tilgriset og skikkelig ekkel.
Madrassene er harde.
Ingen ekstra puter. Kun 1 til hver.

Uansett hvor moro det er for ungene med sjørøverne og show. Dette holder ikke mål!
Vaskerne må jo ha tatt ferie.

Og ikke minst. Andre gjester sier de så sjeggkre i restauranten. Så her skal kofferten endevendes før vi kjører avgårde.

Takk, megselv1
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2021

Hiv o hoi!

Vi setter stor pris på deres ærlige tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at oppholdet ikke ble helt som forventet og at renhold denne gangen ikke holdt den standarden vi streber etter å opprettholde. Dette er tatt videre med avdelingslederne for renhold, da det burde vært bedre kvalitetssikring i forkant av deres besøk. Vi forstår at dette ikke var en hyggelig opplevelse for dere! Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen når dere oppdaget manglene, slik at renhold hadde mulighet til å utbedre dette.

Vi har ikke fått noe tilbakemelding tidligere på at det er skjeggkre i kroa i Abra Havn, så dette er meldt inn til ansvarlig slik at han kan få sjekket opp i dette. Her vil da Anticimex bli koblet inn.

Skjeggkre kan være ekle og oppleves som ubehagelig, men gjør lite skade i boliger ifølge FHI. Man kan med enkle grep forhindre å få de med seg hjem fra ferie, bl.a. med å gå over koffert med hårføner eller vaske klær på minst 50 grader når man kommer hjem, eventuelt vask 40 grader med såpe tar også livet av skjeggkre veldig effektivt. Har man derimot klær som ikke tåler vask kan man riste det og lufte ute eller fryse i 12 timer.

Anmeldt 4. oktober 2021 via mobile enheter

Var her i forbindelse med et kurs over flere dager og bedre omgivelser skal man lete lenge etter. Utrolig serviceinnstilt personale som ikke visste hva godt de kunne gjøre for oss. Og maten var et kapittel for seg selv! Alle måltider og retter var Alldeles nydelig, servert av smilende pirater og presentert av supre kokker med glimt i øyet. Rett og slett bare helt fantastisk!

Takk, 643signev

Hiv o hoi!

Vi er både ydmyke og kjempetakknemlige for dine tilbakemeldinger til oss - rett og slett: Tusen takk! Vi lover at vi skal strebe etter å levere samme kvalitet - også i fremtiden. Fornøyde gjester er vår aller beste markedsføring.

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Hele familien ble svært skuffet over en park som fremsto som totalt nedstengt. Dårlig/fraværende service/tilbud. Samtlige attraksjoner var stengt. Det var kun mulig å titte på dyra. Var ikke engang mulig å få kjøpt seg kaffe. Kaospark med varetelling, oppussing, graving mm. Vi føler oss grundig lurt. Kunne i det minste hatt redusert kiosktilbud på mat og drikke, og latt et par av attraksjonene være åpne.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 592geirb

Hiv o hoi!

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse.

Det er leit å høre at dere ikke var fornøyde med opplevelsen deres i Dyreparken. Vi prøver via flere kanaler å informere om hva som skjer i Dyreparken - da vi har et stort og variert program som er ulikt i ukedager, helger og ferier. Når man bestiller får man opp en indikasjon på aktivitetsnivået og en direktelink til underholdningsprogrammet, som vi også har i bekreftelsen man får når man har bestilt. Den ligger også på vår nettside.

Du skriver ikke noe om hvordan overnattingen i Abra Havn var, men vi håper at dere hadde et bra opphold her.

Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Vi sov i sjørøverkok i gode senger. Den ene sengen var ikke redd opp, men det fikset vi selv. Oppvaskmaskin var full av skiftne glass og tallerkner, men vi fikk rene glass og tallerkner i resepsjonen. Veldig fint show på morgenen. Mye å finne på i Abra havn når parken var stengt. Ikke stekeovn eller micro i sjørøverkoken. Det manglet er liten fryser for oppbevaring av is.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 359henriettee

Hiv o hoi!

Takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Det var bra at dere fikk ordnet med rent service til leiligheten da oppvaskmaskinen ikke var blitt satt på.

Når det gjelder oppredning, rer Abra Havn opp i alle underkøyer og lagt klart sengetøy til overkøyer/sovesofa. Dette rer dere da opp selv.