Anmeldt 1. august 2022

Familie på 4 som bodde i Valdemar sitt hus. Stedet gir en unik opplevelse for alle. Mye som skjer hele dagen. Litt stiv pris i Juli, men rommene har en god plan/romløsning. Eneste å sette fingeren på er at de burde nok tørke litt støv på rommene.

Romtips: Vi var en familie på 4 som hadde et soverom. fungerte veldig bra.
Takk, 752stianf
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2022

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet

Vi jobber kontinuerlig med vårt overnattingskonsepter og skape unike opplevelser for barn og voksne! I Abra Havn handler alt om innhold og opplevelser - og i en høysesong (juli) kommer vi nok ikke til å bli oppfattet som et sted som er på tilbud - men vi håper investeringen i opplevelsene var verdt gullpengene kontra å bo på et standard hotell.

Anmeldt 1. august 2022

Rett under kr 6 900 for 1 overnatting i Abrahavn og det uten frokost inkludert.
Gulvet var veldig skittent og alle gardinene ødelagt. Bordet var også seigt/skittent. Uteområdet skittent og med røyksneiper/snus.
Selv om vi reiste i høysesong/slutten av juli, så er dette blodpris! Ellers veldig lite som skjedde i Abrahavn, lite for ungene å finne på, med unntak av ett par korte innslag av ett par utkledde sjørøvere i løpet av hele dagen, men som på ingen måte kan forsvare prisen.
Kjempe dyr frokost på kr 130 per snute for en pose med ett par rundstk og to porsjonspakker med pålegg.

Takk, Husmor-2022
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2022

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss. Det er leit å høre at det ikke levde helt opp til forventningene, og at dere ikke følte det var nok å finne på i Abra Havn.

Renhold tar vi absolutt på alvor og vi setter pris på din ærlige tilbakemelding, og det er ikke slik det skal være. Dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette og for å hindre at noe lignende skal skje. Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen når dette ble oppdaget slik at dette kunne bli utbedret.

Anmeldt 1. august 2022 via mobile enheter

Gjennomført i alle ledd fra ankomst til vi dro. Mye som skjedde for barna i Abra Havn. Vil legge til at det var mindre køgåing enn ventet i parken, og vi følte ikke det var overveldende med folk selv om det var midt i fellesferien.

Vi er utrolig fornøyd, både store og små! Kommer tilbake neste år:-)

Romtips: Lei eller ta med vogn Vi i parken (Abra Havn var fantastisk) Ta med mat og drikke Ikke prøv å rekk alt på ett besøk, ta det som barna vil
Takk, Åshild J

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for hele familien. Liker alle detaljene rundt om i parken! Veldig praktisk og rolig å bo i Abra Havn, barna fikk landet på kvelden og foreldrene stresset ned. Fantastisk å våkne til kanonbrak fra den Sorte Dame, herlig skuespill rundt om i hele parken. Sjørøverfrokost i Abra Havn var enestående! Og far i huset elsket kutoppen!! Vi kommer tilbake!

Takk, Anne123m456

Hiv o hoi!

Tusen takk for din anmeldelse av Abra Havn - det gleder våre sjørøverhjerter og vi vet også det frister mange landkrabber til et besøk hos oss.

Veldig moro å høre at dere har hatt det så bra hos oss – og vi håper at dere har gått fra å være landkrabber til å bli ekte sjørøvere under oppholdet.

Anmeldt 30. juli 2022 via mobile enheter

Magisk fra ende til annen! Det skjer noe non-stop og barna storkoser seg (voksne også). Vel verdt pengene og overnatte i Abra Havn om man har mulighet til det. Hyggelige ansatte hvor enn du snur deg, god kvalitet på mat og renhold. Sier som Kaptein Sabeltann, jeg kommer alltid tilbake!

Takk, oleandreasm

Hiv o hoi!

Veldig glad for å høre at dere har hatt det fint - og at et opphold hos oss er godt investerte gullpenger. Vår suksess for fremtiden er fornøyde gjester - og vi vet at gjennomgående god service er med på løfte vår gjesteopplevelsene.

Vi setter umåtelig stor pris på deres tilbakemeldinger og vi lover å stå i stram giv-akt ved neste besøk!