Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Hiv og hoi! 🏴‍☠️ Vår famile (2 voksne og 2 barn på 6 og 8 år) hadde et fantastisk opphold i Abra Havn! Mottatt på best tenkelige måte av hyggelige ansatte i resepsjonen ved innsjekk og gjennom hele vårt opphold møtte vi bsre smilende ansatte som hilste på oss. Allerede ved innsjekk angret vi på at vi bare hadde en overnatting. Hele Abra Havn var perfekt for oss. Vi boddde en natt på en 2 roms sjørøverkåk og skal uten tvil tilbake igjen!

Takk, stigandreg
Abra Havn, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2022

Hiv o hoi!

Takk for dine tilbakemeldinger på ditt opphold i verdens sjørøverhovedstad!

Veldig gøy å høre at dere har hatt et bra sjørøveropphold hos oss, og vi sier som Kongen på Havet; "Du kommer alltid tilbake"

På gjensyn!

Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Uteområdene er supre for barn og leke i! 10/10.
Vekking med langemann er bra, men kaptein Sabeltann var savnet.
Rommet var skittent (fant ting til de som hadde bodd på rommet før oss i sengen), badet luktet urin, manglet bestikk og dekkeservice. Både utemøbler og sofa innendørs var slitne. Ikke redd på til nok senger iht. antall gjester.
Frokosten er bra, samme er konseptet med bestill pizza til rommet.
Bare husk å ta med deg frukt eller snacks til barna.
En smoothie som koster 9.- på butikken koster 40.- i resepsjonen. Litt melk, under 10 ml til en flaske koster 30.-.

Så kan du se igjennom fingrene på renhold og priser er det er supert hotell, barna elsker å bo som sjørøvere og de ansatte man møter er meget trivelige!

Takk, CecilieC1

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Angående renholdet på rommet så setter vi pris på din ærlige tilbakemelding. Dette er ikke slik vi ønsker å fremstå, og jeg beklager at vi ikke nådde opp til forventningene deres. Her er det mye vi kan jobbe med. Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen når dette ble oppdaget, slik at vi hadde mulighet til å utbedre det.

Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Superhyggelig personal og veldig god service både i resepsjonen og på kroa. Dessverre dårlig rengjort sjørøverkåk som trakk inntrykket ned. Trenger ikke matrester og hybelkaniner fra tidligere beboere

Takk, 355cathrineh

Hiv o hoi!

Takk for tilbakemeldinger på deres opphold i Abra Havn!

Det er fryktelig beklagelig at renhold denne gangen ikke holdt den standarden vi streber etter å opprettholde. Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en sjørøverkåk man bor i, skal denne være støvfri og fri for matrester. Din tilbakemelding om dette er sendt direkte til sjefspirat for renhold. Vi håper dere tok kontakt med resepsjonen når dette ble oppdaget, slik at vi kunne utbedre det.

Anmeldt 8. august 2022

Abra Havn leverer alltid. Fornøyde små og store. Fine og rene leiligheter og fantastisk bra med vekking og sjørøverbesøk dagen lang. Ansatte som hilser og smiler hver gang de ser deg. Masse gøy for barn inne i Abra Havn. Fantastisk med egen parkering og inngang til parken.

Takk, Hebells

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere alle er fornøyde med oppholdet. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner.

Anmeldt 7. august 2022 via mobile enheter

Vårt tredje besøk i abra havn og første gang på slutten av sesongen. Abra havn er magisk med sang, dans og skuespill. Oppvåkning til den sorte dame er nydelig! men renholdet kunne vært bedre. Sand eller salt i stoler og sofa, oppvaskmaskin som fortsatt gikk fra forrige besøk. Bad som kunne vært renere og en spesiell måte og legge på sengene med laken lagt tvers over dobbeltseng, som da hele tiden gir stor glippe slik at man blir liggende rett på madrassen. Litt ugrei følelse å våkne opp slik, og tenke på at alle andre i sommer også gjorde det da de våknet. Personalet er fortsatt blide og imøtekommende selv etter mange ukers høysesong og utvendig er det flott!

Takk, O7687LGmariaf

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det hyggelig.

Renhold tar vi absolutt på alvor, og selv om det er en sjørøverkåk man bor i, skal denne være fri for sand/salg og badene skal være rene. Din tilbakemelding om dette og laknene er sendt direkte til sjefspirat for renhold. Vi håper at dere også tok kontakt med resepsjonen under oppholdet, slik at dette kunne utbedres.

Når det gjelder gjelder oppvaskmaskinen, blir denne satt på av tidligere gjester, og blir ikke ryddet ut av før deres ankomst. Dette da den bruker noen timer på å bli ferdig. Dessverre var da den ikke ferdig når dere sjekket inn.