Dan Marius
4,0 av 5 boblerService
Dyreparken Overnatting, AnnetAbra Havn, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. juni 2023
Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Det er veldig leit at vi ikke klarte å levere bra nok når det kom til renhold og at koke-utstyret ikke var i orden. Det er ikke slik det skal være og dette er tatt videre med ansvarlig for renhold, slik at de kan sikre sine rutiner på dette. Vi håper at dere tok kontakt med resepsjonen slik at dette kunne bli utbedret under oppholdet.

Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
  • Vio.com
    kr 1 147
4.0 km fra Abra Havn
Gratis parkering
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
kr 2 408
1.0 km fra Abra Havn
Se flere hoteller i Kristiansand
207212 av 1 482 anmeldelser
Anmeldt 7. juni 2023

Vi bodde i Abra Havn i 2 overnattinger og kom ca kl 16:00 dagen før, og hadde billettr til parken de 2 neste dqagene.
Dag 1 gikk veldig raskt da den er nok å finne på for en liten sjørver i Abra Havn, er er det ildprøver, underholdning av Kapetein Sabeltann mannskap, masse å utforske (skattekart og oppgaven), og ikke minst kan ungene leke på Saragossa (skipet som ligger på land). Så her går tiden, og ungene får utrolig masse inntrykk.
Og hver morgen kommer Kaptein Sabeltnn's menn seilende inn og heiser flagget og spiser sjørøvefrokost med barna (koster ekstra).
Rommene/leiligheten var supre, og inne var det også mye leg, spesilet i hengekøyen ungene kunne henge opp.
Var greit med et lite kjøkken og kjøleskap slik at man også kunne ordne noe mat der om man ville.
Serviceinnsillingen til de som jobber i resepsjonen var veldig bra om det var noe man spurte om.
Kommer garantert til å dra tilbake neste år.

Takk, 243lassep
Dyreparken Overnatting, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2023

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet og ønsker små og store landkrabber velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk opphold. Hadde store forventninger, men det gikk over all forventning. Barna rakk ikke kjede seg et sekund. Vi var med på frokost med sjørøverne, en opplevelse barna kommer til å huske lenge. Masse aktiviteter for barna. Kommer definitivt hit igjen!

Takk, eirill_2019

Hiv o hoi!

Vi takker veldig mye for deres tilbakemeldinger - og ønsker små og store velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Vi lover å stå i stram "giv-akt" ved neste besøk i verdens sjørøverhovedstad.

Anmeldt 4. juni 2023

Vi var to familier på tur og vi hadde booket en leilighet med 3 soverom og sovesofa i Abra Havn. De vi skulle sjekke inn fikk vi vite at det ikke var sovesofa på leiligheten vi først hadde fått tildelt, og at vi hadde fått tildelt en leilighet med to soverom og sovesofa. Som kompensasjon fikk vi en gratis middag i restauranten i Abra Havn. Da vi kom til leiligheten skjønte vi at det ikke ville være mulig for to familier å være på så liten plass over flere dager. Vi gikk tilbake til resepsjonen og fikk da tilbud om en leilighet til uten ekstra kostnad for oss, siden de ikke hadde større leilighet tilgjengelig. Når det først ble rot med bookingen så ordnet den ansatte i resepsjonen det fint opp og han beklaget. Et tips til en annen gang er å ringe før man gjør om bookingen.

Det var også litt dårlig opplegg i bakeriet i Kardemomme By tirsdagen vi var der. Bakeriet åpnet kl 11, og da vi kom dit da fikk vi vite at det kun var bakverk fra dagen før og at dagens boller først var klare etter kl 12. Litt kjedelig å ikke få kjøpt fersk bakst ved åpning. Onsdagen gikk vi derfor innom rundt 12 tiden, og da var det dagsferske bakevarer som hadde vært klare fra kl 11.

Bortsett fra disse to tingene så var oppholdet vårt i Abra Havn og Dyreparken veldig bra! Hyggelige og blide ansatte over alt, spesielt de som jobbet i Abra Havn og på Jungelboben og Nilen! Kjempefin opplevelse i Abra Havn med vekking av den Sorte Dame og frokost med sjørøvere. Appen fungerte veldig bra og vi fikk fin oversikt over hva som skjedde i parken de ulike dagene. Abra Havn og parken var ren og pen.

Takk, Z1353UDninal
Dyreparken Overnatting, Annet på Abra Havn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2023

Hiv o hoi!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding til oss her på TripAdvisor. Vi vet mange reisende søker tips og råd fra nettstedet - og dine tilbakemeldinger er viktig for oss.

Det er leit å høre at det ble rot med leiligheten dere skulle ha og da ikke det var sovesofa der. Dessverre så var sovesofaen i den leiligheten dere var blitt tildelt blitt ødelagt, og vi hadde ikke fått erstattet den. Det var bra at resepsjonen fikk ordnet med en ekstra leilighet for dere.

Dine tilbakemeldinger om Bakeren i Kardemomme By er sendt videre til ansvarlig for servering og mat i Dyreparken.

Anmeldt 31. mai 2023

vi bodde i Abrahavn, fin beliggenhet i forhold til parken, sjørøverkåkene var rene og fine.kjøleskap og micro. ok senger.nærhet til sjørøvere og sorte dame som kommer hver dag kl 8.00 om morgenen. overnatting her kan anbefales

Takk, inger19661968

Hiv o hoi!

Vi takker så mye for din anmeldelse av Abra Havn, og setter stor pris på å høre at dere har hatt det så fint. Vi håper dere sitter igjen med masse gode sjørøverminner fra Grashavet.

Anmeldt 30. mai 2023

Veldig bra sted, overraskende bra. Eneste var at det var en del biller i den ene sengen på rommet i Abra havn. Oppdaget dette sent på kvelden så lå på sofaen den natten. Ga beskjed om dette ved utsjekk, fikk beskjed om å sende klagemail. Så får vi se hva de sier, men synes det var dårlig at vi ikke fikk noen form for kompensasjon med engang. Ellers tipp topp opphold.

Takk, N8089TMmariush

Hiv o hoi!

Takk for din tilbakemelding om deres besøk i hos oss. Vi setter pris på å høre at dere hadde et fint opphold til tross for småkrypene.

Vi har forståelse for at det ikke var en god opplevelse å finne dette i sengen og det må vi bare beklage.
Resepsjonen i Abra Havn kan gi enkel form for kompensasjon ved klager, men ved eventuell refusjon trenger vi en skriftlig henvendelse . Dette da disse gjennomgås for å forsøke å avklare hva som kan ha skjedd.