Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 6 dager siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi har nå hatt årskort flere år på rad og vi er alltid veldig fornøyd med besøk i Dyreparken. Godt tilbud av spisesteder, og variert tilbud. Veldig fint å gå i parken også på vinterstid hvor man kan varme seg ved bål og grille hvis man har lyst! Annbefaler alltid Dyreparken tiø bekjente!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 93Lene
Anmeldt 6. november 2018

Dyreparken leverer til hele familien fra 2 til 80 år. Enten en er 40 og vil se Julius, 2 og vil se Tiger, 5 og vil se Kardemomme by, 12 og vil ta tømmerrenna. Det er mye for mange. En må enten være tålmodig eller dele seg opp og planlegge for å få med seg alle godbitene. Litt dyr mat, men mange minner og opplevelser.

Og har en mer energi igjen, er Sabeltann en sikker vinner

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Geir S
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Et sted som en kan bruke en hel dag i uten at det blir kjedelig. Variasjon i massevis for store og små.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, HalvardB3
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har bestemt oss til å bruke høstferien ( 4 dager ) i Kristiansand . Med to jenter på 2,5 og 7 år måtte vi besøke dyreparken. Vi var der mange ganger om sommeren men denne gangen har vi tenkt oss høst-besøk. Det var deilig! Ikke alt var selvfølgelig åpent men nok for å fylle hele dagen. Vi savner hakkebakkeskogen toget men fikk filmstudio som ungene var veldig fornøyd med ! ( husk å bestille billetter på forhånd!) ikke så mange folk så ungene kunne sitte på jungelbobb eller traktorer mange ganger uten måtte stå timesvis i lange køer. Vi rakk ikke sjørøverskuta siden den var åpen veldig få ganger denne dage men greit ellers . Besøkte bakeri i kardemomme by som serverer ferske muffins og nydelig eplekake !
Veldig rolig og koselig dag med få folk og norsk høst natur i sin beste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Anna W
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Har du ikke vært i Dyreparken i Kristiansand, så anbefaler jeg deg å reise der. Har du vert der, ja så vet du hva du går til og kan da avgjørelsen best selv.

NB! Hele parken er på basert på at du leser og forstår norsk (norsktalende).

Savner at det blir endret på ting og tang i forhold til dyrene. Vi gikk feks gjennom hele Nordisk villmark to ganger nesten helt uten å se dyr.

Dyreparken har veldig mye bra, men som alle andre attraksjoner har det plusser og minuser. Blir uansett for mye å skrive en omtale om hele dyreparken samlet.

Vi hadde kombi billett til både park og badeland. Badeland hadde vi ikke vært i før, barna elsket det. Eldstemann på 118cm var noe frustrert da han ikke fikk ta de mange sklier som krevde at man var 120cm, og alle de tingene han kunne ta føltes som at var for de aller minste barna. Ellers fornøyd med badeland.

Forestillingene er veldig bra, selv om noe av køsystemet er litt meningsløst - feks ved Hakkebakkeskogen.

Priser i parken på mat og drikke er høye.

Mener å huske at babyhusa har gratis bleier, babymat osv, stellerom og ammerom - BRA!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, f-foerl