Topp besøk med overnatting i Kardemommeby

2 dager i Dyreparken + Badelandet med overnatting i Kardemommeby og Sirkus Jesper var stor suksess... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Wanderer830053
Kardemomme by - Norges nydeligste tettsted

Kardemomme by er Norges vakreste, mest harmoniske og mest komplette by. Tusen takk til alle... les mer

Anmeldt 6 dager siden
fr_yaa2021
Les alle 1 407 anmeldelsene

Anmeldt 22. november 2018

Det er helt nødvendig å besøke Dyreparken hver sommer, og man må legge opp til to dager. Det er ikke mulig å få med seg "alt" på mindre enn det.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi har nå hatt årskort flere år på rad og vi er alltid veldig fornøyd med besøk i Dyreparken. Godt tilbud av spisesteder, og variert tilbud. Veldig fint å gå i parken også på vinterstid hvor man kan varme seg ved bål og grille hvis man har lyst! Annbefaler alltid Dyreparken tiø bekjente!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 93Lene
Anmeldt 6. november 2018

Dyreparken leverer til hele familien fra 2 til 80 år. Enten en er 40 og vil se Julius, 2 og vil se Tiger, 5 og vil se Kardemomme by, 12 og vil ta tømmerrenna. Det er mye for mange. En må enten være tålmodig eller dele seg opp og planlegge for å få med seg alle godbitene. Litt dyr mat, men mange minner og opplevelser.

Og har en mer energi igjen, er Sabeltann en sikker vinner

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Geir S
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Et sted som en kan bruke en hel dag i uten at det blir kjedelig. Variasjon i massevis for store og små.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, HalvardB3
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har bestemt oss til å bruke høstferien ( 4 dager ) i Kristiansand . Med to jenter på 2,5 og 7 år måtte vi besøke dyreparken. Vi var der mange ganger om sommeren men denne gangen har vi tenkt oss høst-besøk. Det var deilig! Ikke alt var selvfølgelig åpent men nok for å fylle hele dagen. Vi savner hakkebakkeskogen toget men fikk filmstudio som ungene var veldig fornøyd med ! ( husk å bestille billetter på forhånd!) ikke så mange folk så ungene kunne sitte på jungelbobb eller traktorer mange ganger uten måtte stå timesvis i lange køer. Vi rakk ikke sjørøverskuta siden den var åpen veldig få ganger denne dage men greit ellers . Besøkte bakeri i kardemomme by som serverer ferske muffins og nydelig eplekake !
Veldig rolig og koselig dag med få folk og norsk høst natur i sin beste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Anna W