Hit vil vi flere ganger

For et fantastisk sted for årets sommerferie. Femåringen vår storkoste seg og har snakket mye om... les mer

Anmeldt 29. desember 2022
292lenea
Fetsund, Norge
Løveunger, tigre og sjimpanser

Moro å besøke Dyreparken utenom høysesong. Da får man konsentrerert seg om dyrene. Vi fikk med oss... les mer

Anmeldt 5. desember 2022
728AnneS
Oslo
Les alle 1 466 anmeldelsene

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Parken i hvit drakt var pen å se på, men det var minimalt for småbarn.

Savner bøyle/belte på stellebord (på kafeen i Afrika, eventuelt andre steder), så barnet ikke kan dette ned.

Savner også skilting til det som faktisk skjer i hvert kryss. Betjeningen er hyggelige og hjelper gjerne, men en går mest alene, og det er mange veier en kan gå seg vill på..

Stilig med løvemating og flott med vogn/tralle til småbarn og vesker!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Seglems
Anmeldt 22. november 2018

Det er helt nødvendig å besøke Dyreparken hver sommer, og man må legge opp til to dager. Det er ikke mulig å få med seg "alt" på mindre enn det.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi har nå hatt årskort flere år på rad og vi er alltid veldig fornøyd med besøk i Dyreparken. Godt tilbud av spisesteder, og variert tilbud. Veldig fint å gå i parken også på vinterstid hvor man kan varme seg ved bål og grille hvis man har lyst! Annbefaler alltid Dyreparken tiø bekjente!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 93Lene
Anmeldt 6. november 2018

Dyreparken leverer til hele familien fra 2 til 80 år. Enten en er 40 og vil se Julius, 2 og vil se Tiger, 5 og vil se Kardemomme by, 12 og vil ta tømmerrenna. Det er mye for mange. En må enten være tålmodig eller dele seg opp og planlegge for å få med seg alle godbitene. Litt dyr mat, men mange minner og opplevelser.

Og har en mer energi igjen, er Sabeltann en sikker vinner

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Geir S
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Et sted som en kan bruke en hel dag i uten at det blir kjedelig. Variasjon i massevis for store og små.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, HalvardB3