Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt til å anbefale for vennetur. Man bør se programmet for dagen på nett og få med seg mating. Kjempe flinke dyrepassere med mye god og morsom informasjon.

Takk, 828unas
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, men veldig lite vi fikk sett til dyrene. Flere områder var også stengt da vi var der mellom 16-20.
Plassen hvor giraffen og sebraene var, var kanskje toppen av turen.

Takk, 509rebekkas
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fin opplevelse. Irriterende at appen leded en feil av sted. Særlig når de ansatte var klar over problemet.

Takk, 131st_lem
Anmeldt 8. juli 2020

Storfamilie på tur- tre generasjoner. 10 personer med barn 1-3 år. Bodde i hus nr. 20 i Kardemomme By - helt perfekt overnattingssted - gode senger, rene rom. Godt utstyrt kjøkken. God frokost fra bakeren. Deltok på frokostfest på Kutoppen. Regnvær og koronatiltak gjorde at opplevelsen/besøk hos dyr ble for kort. Så ikke dyr i nordisk på dagtid, men siden vi bodde i Kardemomme by, fikk vi anledning til kveldsvandring - og så da både ulvene (nært), Jervene og elgene.
Al mat bestilles i app/forhånd og betales - smart; da slapp v å stå i kø for mat/drikke. Bør opprettholdes også etter koronatid.

Takk, 691trudep
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Stor park med mange dyr! De tar smittevern seriøst med antallbegrensning inn i parken og ved dyrepresentasjoner. Serviceinnstilte ansatte.
Litt trekk fordi vi sjelden så den rosa parkpatruljen som skulle være godt synlig, og rengjøringen ved spisestedene.

1  Takk, Anihanarn