Anbefales

Anbefales, morsomt for både store og små. Masse gøy å se og å finne på. Lett å komme seg rundt med... les mer

Anmeldt 1 uke siden
katrines423
Supert, men proaktiv informasjon hadde gjort alt bedre

Kjempe fin opplevelse utenfor høysesong. Familie på 6 med barn i alderen 10-2. vi overnattet 2... les mer

Anmeldt 17. august 2023
Åse H
Oslo, Norge
Les alle 1 524 anmeldelsene

205210 av 1 524 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Helt OK dag i Dyreparken, men passer best for familier med små barn, gjerne under 9 år. Våre to var litt for store for de fleste attraksjonene, de er 10 og 12 år. Jungel bob attraksjonen var mest populær for våre barn, selv med lang kø og noe tekniske feil underveis.

1  Takk, Cecilie_Oslo
Anmeldt 12. juli 2020

Under korona pandemien fortjener dere all positiv oppmerksomhet som finnes. Dere har virkelig tatt det på alvor. Følte meg 100% trygg under hele oppholdet mitt der på 5 dager i strekk. Alt dere har klart å få til på så kort tid er helt fantastisk. Alt fra Antibac fra før man kommer inn døren til sabeltann og Antibac før man skal inn på noe i det hele tatt. Helt fantastisk bra jobbet!

Takk, Veronica L
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt til å anbefale for vennetur. Man bør se programmet for dagen på nett og få med seg mating. Kjempe flinke dyrepassere med mye god og morsom informasjon.

Takk, 828unas
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, men veldig lite vi fikk sett til dyrene. Flere områder var også stengt da vi var der mellom 16-20.
Plassen hvor giraffen og sebraene var, var kanskje toppen av turen.

Takk, 509rebekkas
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fin opplevelse. Irriterende at appen leded en feil av sted. Særlig når de ansatte var klar over problemet.

Takk, 131st_lem