Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt 16. august 2022
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 14. august 2022
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 462 anmeldelsene

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Helt OK dag i Dyreparken, men passer best for familier med små barn, gjerne under 9 år. Våre to var litt for store for de fleste attraksjonene, de er 10 og 12 år. Jungel bob attraksjonen var mest populær for våre barn, selv med lang kø og noe tekniske feil underveis.

1  Takk, Cecilie_Oslo
Anmeldt 12. juli 2020

Under korona pandemien fortjener dere all positiv oppmerksomhet som finnes. Dere har virkelig tatt det på alvor. Følte meg 100% trygg under hele oppholdet mitt der på 5 dager i strekk. Alt dere har klart å få til på så kort tid er helt fantastisk. Alt fra Antibac fra før man kommer inn døren til sabeltann og Antibac før man skal inn på noe i det hele tatt. Helt fantastisk bra jobbet!

Takk, Veronica L
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt til å anbefale for vennetur. Man bør se programmet for dagen på nett og få med seg mating. Kjempe flinke dyrepassere med mye god og morsom informasjon.

Takk, 828unas
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, men veldig lite vi fikk sett til dyrene. Flere områder var også stengt da vi var der mellom 16-20.
Plassen hvor giraffen og sebraene var, var kanskje toppen av turen.

Takk, 509rebekkas
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fin opplevelse. Irriterende at appen leded en feil av sted. Særlig når de ansatte var klar over problemet.

Takk, 131st_lem